نفر نخست وزن 65 کیلوگرم مسابقات مرحله نهایی انتخابی تیم ملی معتقد است باید دوینده تیم ملی در رقابت های جهانی به او سپرده شود.

میثم نصیری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: برای آنکه صاحب دوبنده تیم ملی شوم با همه تمام و در مسابقات انتخابی تیم ملی روی تشک حاضر شدم و به لطف خدا توانستم با شکست همه مدعیان حق را بیگرم.

وی در پاسخ به این سوال که اگر کادر فنی تصمیم بگیرد برای انتخابی ملی پوش رقابت های جهانی فیلتر های دیگری را نیز در نظر بگیرد چه خواهد کرد گفت:حقیقت نمی دانم چه باید بکنم،سال گذشته نیز پس از آنکه در رقابتهای انتخابی نفر نخست شدم یک کشتی برای من و مهدی تقوی در شرایطی خاص که همه از آن اطلاع دارند گذاشته شد و در نهایت شانس ملی پوش شدن را از دست دادم.

نصیری با بیان این که فرآیند مسابقات انتخابی تیم ملی تعریف شده است گفت:در هر صورت امسال نیز با ماه ها تمرین مداوم توانستم نفر نخست رقابتهای انتخابی شوم حالا واقعاً اگر دوبنده تیم ملی به من داده نشود،نمی دام باید به چه کسی شکایت کنم اما انصاف نیست که حقم پایمال شود.

وی خاطرنشان کرد:امیدورام حالا که با اقتدار در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی به موفقیت رسیدم شورای فنی ، مربیان تیم ملی و شخص آقای خادم یک بار به من هم اعتماد کنند تا بتوانم در میدان بزرگ جهانی شایستگی هایم را ثابت کنم.


برچسب ها: کشتی ، آزاد ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار