پخش تصویر و رتبه نفرات برتر کنکور در شبکه‌های استانی ممنوع شده است و در صورت مشاهده برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

علی معصومیان مدیر کل دفتر آموزشهای آزاد و خاص در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: هم اکنون تلاش دفتر آموزشهای خاص و آموزشهای آزاد، جهت سروسامان دادن دوره‌های عالی کوتاه مدت مهارتی است چنانچه هم اکنون مشاهده می‌کنیم که در فضای مجازی بحث جدید، در خصوص کنترل ارائه خدمات آموزشی است.

وی افزود: هم اکنون شاهد آن هستیم که یک موسسه غیر مجاز در فضای اینترنت اقدام به ارائه خدمات آموزشی به صورت حضوری یا غیر حضوری کرده است که شناسایی و برخورد جهت این اقدامات موسسات صورت می‌گیرد.

معصومیان در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران در خصوص پخش تصویر و رتبه نفرات برتر کنکور در مراکز استانها اظهار داشت: در کل کشور واحدهای استانی در خصوص این مسئله نظارت دارند چنانچه در یکی از مراکز استانها در اصفهان چنین اتفاقی رخ دادد که با این امر برخورد صورت گرفته است،‌ البته چند سالی این امر به صورت آزاد در کشور اجرا می‌شد که هم اکنون برخورد و نظارت بر این امر یکی از اولویت‌ها محسوب می‌شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Germany
راستی
۱۹:۰۰ ۰۳ تير ۱۳۹۳
این کنکور بازی کی تمام خواهد شد!این تقلب در کنکور وسئوال فروشی کی پایان خواهد یافت!

جواب:وقتی ابهت دانشگاه و ادامه تحصیل در نظر والدین بشکند!عمر مان را در مدرسه ودانشگاه تلف کردند .مسائل بدرد نخور را خواندیم و نمره گرفتیم والان مهارت دروغ نگفتن ودفاع از حق وراهیابی به بهشت را یاد نگرفتیم.امام زمان بدادمان برس!
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۴۰ ۰۳ تير ۱۳۹۳
چرا تصویرشون پخش نشه؟