وزیر کشور با بیان اینکه موضوع فرهنگی و توجه به ارزش‌ها و اخلاق در سواحل باید رعایت شود، گفت: توجه به مسائل فرهنگی در سواحل ضرورت دارد اما باید به این موضوع توجه کنیم که این به معنای بداخلاقی نیست.

به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در شصت و پنجمین نشست شورای اجتماعی که عصر امروز(دوشنبه) در این وزارتخانه برگزار شد، گفت: قرار بود سازمان عمران، سواحل کشور را ساماندهی کند اما متاسفانه این کار انجام نشد و در حال حاضر وزارت کشور در حال ساماندهی سواحل است.

وی افزود: فوری‌ترین تصمیم در مورد سواحل کشور، ایجاد فضای مطلوب است تا مردم بتوانند با آرامش اوقات فراغت خود را بگذرانند.

وزیر کشور با بیان  اینکه امنیت باید در سواحل ایجاد شود، خاطرنشان کرد: ما باید تمامی طرح‌های مورد نظر را در جهت بهبود فضای سواحل اجرا کنیم زیرا بحث نظافت، امنیت و سلامت مسافران در سواحل برای ما بسیار اهمیت دارد.

رحمانی فضلی با اشاره به بحث نجات غریق و لزوم توجه به این نکته خاطرنشان کرد: با توجه به آمارهای ارائه شده، امسال میزان غرق‌شدگان نسبت به سال‌های گذشته کمتر بوده است اما ما نباید تنها به این نکته توجه کنیم از این رو ضرورت دارد که در بحث نجات غریق اقدامات قابل توجهی را انجام دهیم.

وزیر کشور با بیان اینکه یکی از مهمترین موضوعات این وزارتخانه در بحث ساماندهی سواحل، گسترش بحث فرهنگی است، تصریح کرد: ما باید اقدامات لازم را در جهت ایجاد نشاط در سواحل انجام دهیم ولی این موضوع نباید در جهت خلاف ارزش‌های دینی و اخلاق صورت گیرد.

وی با بیان اینکه موضوع فرهنگی و توجه به ارزش‌ها و اخلاق در سواحل باید رعایت شود، خاطرنشان کرد: توجه به مسائل فرهنگی در سواحل ضرورت دارد اما ما باید به این موضوع توجه کنیم که این به معنای بد اخلاقی نیست.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: دربحث امنیت سواحل باید به یک جمع‌بندی کامل دست پیدا کنیم تا بتوانیم در این مسیر گام برداریم.

انتهای‌پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار