قائم مقام شهردار منطقه یک از پیرغلامان و مداحان اهل بیت(ع) تجلیل کرد

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران مهندس بهروز رضایی قائم مقام شهردار منطقه یک در مراسم تجلیل و بزرگداشت پیر غلامان و مداحان شمال تهران که با حضور مصطفی خرسندی رییس کانون مداحان کشور برگزار شد با بیان مطلب فوق اظهار داشت: مداحان و شاعران اهل بیت(ع) خادمان آستان چهارده معصوم(ع) و حافظان ساحت اهل بیت(ع) هستند.

وی افزود : جامعه شهری ما امروز بیش از هر زمان دیگری به ترویج فرهنگ عاشورا نیازمند است و در این عرصه وظیفه مداحان و شاعران اهل بیت(ع) بسیار سنگین و حساس است زیرا باید با شیوه‌های نوین در جذب نسل جوان به این فرهنگ تلاش کنند.

وی  با اشاره به اقدامات انجام شده در توسعه و ترویج فعالیت های مذهبی خاطر نشان ساخت: شهرداری تهران با توجه به رویکردهای توسعه اجتماعی، فعالیت‌های فرهنگی – مذهبی را سرلوحه اقدامات خود قرار داده است و وظیفه خود می‌داند با انجام فعالیت‌های مختلف اجتماعی، تحول جدیدی را در مدیریت شهری به وجود آورد.

مصطفی خرسندی رئیس کانون مداحان کشورنیز، گسترش و توسعه فرهنگ عاشورا را لازمه جامعه امروز بیان کرد و بازدید و توجه خاص مدیریت شهری به پیر غلامان اهل بیت(ع) را برای توسعه فعالیت‌های اجتماعی  مهم عنوان کرد.

در این مراسم ضمن زنده کردن یاد وخاطر پیر غلامان و ذاکران قدیمی اهل بیت(ع) محله شمیران، مسئولان حاضر در جلسه از حاج آقا سید محمد موسوی سجاسی و حاج آقا زندی تجلیل شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: پیرغلامان ، مذهبی ، تجلیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار