مستند های«موزه دولتی هرمیتاژ سنپترزبورگ»به کارگردانیDavid Langer و «اسرار موزه مصر» به کار گردانی robert lag در قالب برنامه«چهار سوی علم» به ترتیب دو شنبه و سه شنبه، ساعت 21 روی آنتن شبکه چهار می رود.

مستندهای«موزه دولتی هرمیتاژ سنپترزبورگ»به کارگردانیDavid Langer و «اسرار موزه مصر» به کار گردانی  robert lag در قالب برنامه«چهار سوی علم» به ترتیب دو شنبه و سه شنبه، ساعت 21 روی آنتن شبکه چهار می رود.
 
در مستند«موزه دولتی هرمیتاژ  سنپترزبورگ»که موزه ای بزرگ با بیش از 3 میلیون اثر باستانی و هنری است، بخشی از اسرار آثار موجود بررسی می شود. در این مستند قاتل واقعی راسپیوتین، تالاری سرشار از وحشت و پوستی منقوش به نقش داستانی فراموش نشدنی نیز تصویر می شود.
 
اما روز سه شنبه در مستند «اسرار موزه مصر»، موزه عهد عتیق مصر که یکی از بزرگترین موزه های جهان و با بیش از 120000 قطعه از جمله 27 مومیایی خانواده سلطنتی است نمایش داده می شود. در این قسمت برخی اسرار نهفته مومیایی ها بررسی می شود. گفتنی است داستان گنجینه های طلایی، اتحاد های شکننده، بازسازی صحنه قتل یکی از شاهان، و جستجو برای زندگی جاویدان از جمله اسرار این موزه باستانی است.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.