حمدون توره در دیدار با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: از اجرای پروژه‌های بزرگ همچون طرح شبکه ملی اطلاعات تحت تأثیر قرار گرفتم.


به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران صبح امروز حمدون توره، دبیر کل اتحادیه ITU با حضور در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران که با هدف تبادل نظر و رایزنی درباره انتخابات آینده ITU مشاوره در مورد اجلاس‌های پیش رو و انتقال نقطه نظرات با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مذاکره و گفتگو کرد.

حمدون توره دبیر کل اتحادیه جهانی مخابرات(ITU) در این دیدار با اشاره به این که عدم همکاری نمی تواند موجب پیشرفت جامعه شود گفت: با توجه به این که ITU یکی از بخش‌های تخصصی کشور است و چند  کشور اعضای آن هستند همکاری در آن برای کلیه کشورها لازم بوده و می تواند در ارتباطات بیشتر و توسعه مؤثر باشد.

وی به وضعیت اجرای پروژه‌های در ایران اشاره کرد و افزود: نسبت به سال گذشته و در مقایسه با آن می توان شاهد تغییرات زیادی بود چرا که از پروژه‌های مخابرات ایران به خصوص طرح شبکه ملی اطلاعات تحت تأثیر قرار گرفتم و پیشرفت‌های زیادی در این امر به وجود آمده است.

حمدون توره در ادامه اظهار کرد: نسل جوان و تحصیل کرده ایرانی بزرگترین پتانسیل ایران از تحقق پروژه‌های بزرگ مدنظر ایران است.دبیر کل اتحادیه جهانی مخابرات(ITU) در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم ایران بتواند در ایجاد جامعه دانش بنیان مشارکت داشته باشد.

گفتنی است این دیدار در 2 تیر ماه در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات انجام شد.

انتهای پیام/
 
 
 
 
 
 
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار