لیبروی تیم ملی والیبال کشورمان گفت: از قبل هم می‌شد پیش‌بینی کرد که ایتالیا را در این بازی شکست می‌دهیم.

فرهاد ظریف لیبروی تیم ملی والیبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: ما بازی را با قدرت و اعتماد بنفس بالا شروع کردیم. خیلی خوب بازی کردیم اما یک ست را واگذار کردیم و این به خاطر سرویس‌های خوب و ریسکی ایتالیایی‌ها بود که خوشبختانه ست چهارم بازی را از دست آنها گرفتیم.
 
وی در خصوص بازی ایران و لهستان گفت: این تیم را ندیده‌ایم و هیچ شناختی از بازیکنان جدیدش نداریم و دقیقا به همین خاطر باید تمام تمرکزمان را روی این 4 بازی بگذاریم و بتوانیم نتیجه بگیریم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۸ ۰۳ تير ۱۳۹۳
درسته ايشون به خاطر پول اومدن وگرنه كاره فوق العاده اي نكرد ديديد كه خرابكاري زياد داشت بقيه جورشو مي كشيدن قبول كردنش اشتباه بود خودشم بيشتر خراب كرد
United States of America
123
۰۲:۰۳ ۰۳ تير ۱۳۹۳
خوب شد که برگشت . به نظر من برای موفقیت و خلق یک حماسه برای این مردم و کشور عزیز نیاز هست که همه دست به دست هم بدیم و برای خوشحال کردن این مردم با تمام وجود تلاش کنیم. امسال دو بازیکن جوان توی تیم اومدند عبادی پور و علیزاده که هیچ کدام در حد و اندازه این تیم و این مسابقات نبودن البته حق هم دارند چون تجربه چنین مسابقاتی و حتی پایین تر از این مسابقات رو هم نداشتند. باید از جوان ها در کنار با تجربه ها استفاده کرد تا با کسب تجربه بتوانند به طور ثابت در زمین باشند. علیزاده به عنوان لیبرو تیم دریافت های ضعیفی داشت البته ناگفته نمانند که چند تایی هم دریافت بسیار خوب داشت ولی باید قبول کرد برای این مسابقات تجربه کافی نداشت و همچنین عبادی پور هر چقدر در حمله عالی بود در دریافت بد عمل میکرد و ما در بازی های اول روی دریافت های ضعیف این دو نفر بازی رو واگذار کردیم ولی با توجه به چشمه های که از بازی این دو نفر دیدم در اینده میتونند از بازیکنال اصلی تیم باشند. این دو نفر باید دریافت های خودشون رو بهتر کنند تنها ضعف این دو نفر همین است (دریافت ضعیف)
Iran (Islamic Republic of)
عرفان
۰۱:۱۵ ۰۳ تير ۱۳۹۳
بدون اقای ظریف تیم ما تو دریافت مشکل دادشت به نظر من اقای ظریف فقط از روی غیرت برگشته نه چیز دیگه ای
Iran (Islamic Republic of)
هموطن
۲۲:۰۸ ۰۲ تير ۱۳۹۳
اقای ظریف مثل اینکه جوایز این دوره از مسابقات بد جور تحریکش کرده که برگشت نه به ان همه مراسم و دمیدن در بوق کرنا برای خداحافظی نه به این برگشتن بی سر وصدا ........ بهتر بود جاشو به جوان ترها میداد تا اینده تیم تامین بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۰ ۰۳ تير ۱۳۹۳
جوان ترها باید به اندازه ی آقای ظریف تجربه کسب کنن تا در این شرایط حساس بتونن به تیم کمک کنن.
آخرین اخبار