مسئول جشنواره‌های بنیاد سینمای فارابی گفت: تا کنون 386 فیلم از 69 کشور جهان به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران در اولین نشست بیست و هشتمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان که با حضور "مهدی مسعود شاهی"، دبیر جشنواره، "حسینعلی شهیدی" مدیر اجرایی جشنواره در اصفهان، "ناصر باکیده" مسئول جشنواره‌های بنیاد سینمای فارابی و تعدادی دیگر از عوامل اجرایی جشنواره در اصفهان برگزار شد. مسئول جشنواره‌های بنیاد سینمایی فارابی گفت: در بنیاد سینمای فارابی برای احیای سینمای کودک در زمینه‌ی تولید و اکران برنامه‌های راهبردی رو به جلو عزم جدی صورت گرفته است و در نظر داریم این اتفاق مهم را حرفه‌آی و شایسته برگزار کنیم.

باکیده در ادامه افزود: تاکنون 386 فیلم از 69 کشور جهان برای شرکت در جشنواره به دبیرخانه‌ی جشنواره ارسال شده است که از بین آنها 191 اثر از 48 کشور انتخاب شده‌اند.

وی اظهار داشت: امیدواریم جشنواره امسال بتواند رضایت مخاطبان اصلی‌اش که کودکان و نوجوانان هستند را بیش از سالهای گذشته جلب کند و محتوای کودکانه داشته باشد.

دبیر این دوره از جشنواره فیلم کودک و نوجوان گفت: در این دوره بخش قصه نویسی کودکان و نوجوانان جهت یافتن استعدادهای درخشان این حوزه به جشنواره اضافه شده است.

حسینعلی شهیدی نیز با اظهار خوشحالی از برگزاری جشنواره در شهر اصفهان خاطرنشان کرد:‌ تمام امکانات و پتانسیل‌های شهر اصفهان را برای بهتر برگزار شدن جشنواره به خدمت می‌گیریم.

گفتنی است بیست و هشتمین دوره جشنواره فیلم کودک و نوجوان از 11 تا 14 مهر سال جاری در اصفهان برگزار می‌شود.


انتهای پیام/ اس
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.