یازدهمین روز از رقابت‌های فوتبال جام جهانی 2014 برزیل به طور زنده و مستقیم از شبكه رادیویی ورزش پخش می‌شود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی معاونت صدا؛  شبكه های رادیویی ورزش و جوان سه شنبه 3 تیرماه نیزرقابت‌های فوتبال جام جهانی 2014 برزیل  را برای شنوندگان پخش می‌كند.

بامداد روزسه شنبه از گروهA دو تیم (كامرون - برزیل) و (كرواسی-مكزیك) ساعت 00:30 بامداد به طور همزمان به رقابت می پردازند كه از شبكه رادیویی ورزش و جوان برای مخاطبان پخش می‌شود

در ادامه رقابت های روز دوازدهم  از گروه D دو تیم( ایتالیا-اروگوئه) و (كاستاریكا-انگلستان) ساعت 20:30 روز سه شنبه به وقت تهران به مصاف هم می روند كه این مسابقات نیز از شبكه رادیویی ورزش و جوان به روی انتن می‌رود.

ساعت 00:30 بامداد چهارشنبه 4 تیرماه دو دیدار همزمان از گروه  C (ژاپن- كلمبیا) و(یونان- ساحل عاج)  از شبكه رادیویی ورزش و جوان پخش می شود كه شنونندگان می توانند همراه گزارشگران این دو شبكه این دوره از رقایت ها را بشنوند.

والی زاده و کامران جعفری گزارشگر دیدار (كرواسی-مكزیك) هستند و این دیدار به کارشناسی حمید درخشان از شبكه رادیویی ورزش پخش می‌شود.

دیدار (برزیل- كامرون) ساعت 00:30 بامداد 3 تیر به گزارشگری پیمان طالبی، با اجرای اسكندر كوتی  و کارشناسی افاضلی از رادیو جوان بر روی موج اف ام ردیف 88 مگاهرتز برای علاقمندان پخش می‌شود.

دیدار دو تیم ( ایتالیا-اروگوئه) از شبكه جوان به گزارشگری اسكندر كوتی، با اجرای حسن اسماعیل پور و كارشناسی اكبر محمدی از رادیو جوان به روی انتن می رود و همچنین شبكه رادیویی ورزش نیزدو دیدار را  ( ایتالیا-اروگوئه)  و (كاستاریكا-انگلستان) را به گزارش اكبر ارمنده و شهاب قاسمی پخش می‌كند.

از دیدارهای روز چهارشنبه نیز دو تیم (ژاپن-كلمبیا)و (یونان-ساحل عاج) كه ساعت 00:30 بامداد 4 تیر برگزار می شود از رادیو ورزش به گزارش كامران جعفری و مهدی نیلاش و از رادیو جوان به گزارش پیمان طالبی و با اجرای حسن اسماعیل پور برای علاقمندان پخش می‌شود.

رادیو ورزش بر روی موج اف ام ردیف 92 و رادیو جوان بر روی موج اف ام ردیف 88 مگاهرتز قابل دریافت است.

شبکه های رادیویی با پخش تمامی مسابقات وتحلیل بازیها با حضور کارشناسان وصاحب نظران برجسته فوتبال از منظر فنی وداوری تمامی لحظات جام جهانی را با مخاطبان خود همراه خواهد بود.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار