رئیس هیئت تکواندوی استان چهارمحال و بختیاری از شرکت ورزشکار این استان در مسابقات هان‌مادانگ کره جنوبی خبر داد.

محسن عبدالهی گفت: فاضل نوروزی در نهمین دوره مسابقات هان‌مادانگ قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی هان‌مادانگ کره جنوبی مقام دوم را کسب کرد و مجوز حضور در تیم ملی را کسب کرد. وی با بیان اینکه ورزش هان‌مادانگ یکی از رشته‌های تکواندو است، افزود: در این دوره از مسابقات هان‌مادانگ قهرمانی کشور، پنج ورزشکار این استان در رده سنی بالای 30 سال حضور داشتند.
عبدالهی افزود: فاضل نوروزی ورزشکار شایسته استان چهارمحال و بختیاری از مدت‌ها پیش تمرینات منظم و فشرده خود را زیر نظر مربیان استانی در این استان انجام داده بود و با آمادگی کامل در این دوره از مسابقات قهرمانی کشور شرکت کرد که توانست با نشان دادن توانایی‌های خود، به اردوی آماده‌سازی تیم ملی برای شرکت در مسابقات جهانی کره جنوبی دعوت شود.
وی تصریح کرد: ورزش تکواندو از ورزش‌های مورد علاقه جوانان این استان است به نحوی که ورزشکاران استان چهارمحال و بختیاری در این رشته ورزشی توانسته‌اند افتخارات زیادی را در سطح ملی و بین‌المللی کسب کنند. عبدالهی خاطرنشان کرد: در صورت توجه بیشتر مسئولان و فراهم کردن بیشتر شرایط و امکانات کار برای تکواندوکاران این استان، در آینده‌ای نزدیک شاهد شکوفا شدن استعدادهای این استان خواهیم بود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.