حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در جمع خبرنگاران:

شناسایی اموال "ب.ز" هنوز تمام نشده است/ اسکانیا مقصر شناخته شد

دادستان کل کشور در ارتباط با پرونده "اسکانیا" گفت: در این رابطه هیئت 9 نفره‌ای تشکیل که طی آن شرکت ذیربط و راننده را مقصر شناخته شدند.

به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران حجت‌الاسلام والمسلمین "غلامحسین محسنی اژه‌ای" دادستان کل کشور،‌ صبح امروز با حضور در مرقد امام راحل و تجدید میثاق با ایشان در جمع خبرنگاران در ارتباط با پرونده "اسکانیا" اظهار داشت: در این رابطه هیئت 9نفره‌ای تشکیل شد که طی آن شرکت ذیربط و راننده را مقصر شناخته شدند.

وی در ارتباط با شناسایی اموال "مه‌آفرید" و "بابک زنجانی" تصریح کرد: جزای نقدی در ارتباط با پرونده مه‌آفرید وصول شده و اموال شناسایی و قیمت گذاری شدند که تکافوی رد مال را می‌دهد اما شناسایی اموال بابک زنجانی هنوز به پایان نرسیده است.

سخنگوی دستگاه قضا در ارتباط با میزان آمار پرونده‌های زمین خواری تصریح کرد: در ارتباط با میزان آن اطلاعی نداریم و منابع طبیعی و دولت باید میزان زمین‌خواری را تعیین کنند اما قوه قضاییه به پرونده‌هایی که مربوط به این حوزه است رسیدگی می‌کند تا معلوم شود که غیر قانونی بوده است یا خیر؟

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه دستگیری"ع.ه"( معاون سابق امور اسناد دانشگاه آزاد) به چه دلیل است تصریح کرد: غیر از شکایات موسسه امام(ره)،‌ مدعی العموم به لحاظ نوع اتهام ورود پیدا کرده است.

دادستان کل کشور در پایان در پاسخ به سوالی مبنی بر این که آیا صدور حکم دادگاه کهریزک در دیوان عالی کشور نهایی شده است خاطرنشان کرد: در این مورد اطلاعی ندارم.

انتهای‌ پیام/
برچسب ها: حقوقی ، قضایی ، محسنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار