سرپرست اداره کل اوقاف و امور خیریه استان چهارمحال و بختیاری گفت: طرح نشاط معنوی، همزمان با آغاز تابستان در 50 بقعه متبرکه این استان برگزار می شود.

حجت الاسلام محسن غلامیان افزود: این طرح به منظور غنی سازی اوقات فراغت، تقویت بنیه های اعتقادی و مذهبی نوجوانان، ترویج اندیشه های ناب حضرت امام (ره) و ترویج فعالیت های فرهنگی و آموزشی در بقاع متبرکه استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود 
وی اظهار داشت: طرح تابستانه اوقات فراغت از دهم تیر به مدت 45 روز در زمینه های ورزشی، تفریحی و فوق برنامه برای دوره های تحصیلی ابتدایی، راهنمایی و متوسطه اجرا می شود
حجت الاسلام غلامیان تصریح کرد: این طرح در سه امامزاده شاخص استان چهارمحال و بختیاری شامل دو امامزاده معصوم شهرکرد، حمزه بن علی بروجن و منجرموئی لردگان با حضور 15 روحانی به صورت ویژه برگزار خواهد شد.
سرپرست اداره کل اوقاف و امور خیریه استان چهارمحال و بختیاری، با تاکید بر توسعه فعالیت های قرآنی در جامعه گفت: طرح ملی حفظ قرآن از برنامه های این سازمان در تابستان امسال است که با هدف توسعه فعالیت های قرآنی اجرا می شود .
تابستان امسال نیز برای دومین بار طرح حفظ جزء 30 قرآن و حفظ موضوعی سوره های قرآن در استان چهارمحال و بختیاری اجرا می شود.
برچسب ها: نشاط ، معنوی ، بقاع ، چهارمحال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.