احمدرضاطغرلیان وتقی دهقانی زاده ازاصفهان به رقابتهای دسته یک پیشکسوتان تنیس روی میزکشورراه یافتند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان ، رقابتهای پینگ پنگ پیشکسوتان کشور در ردههای سنی 40 تا 60 سال برگزار شد.
مسابقات آزاد انفرادی پیشکسوتان کشور با برگزاری رقابتهای 40 تا 49 سال و 50 تا 59 سال و با حضور 73 بازیکن از 16 استان کشور آغاز شد و چهره نفرات راه یافته به مسابقات رده بندی مشخص شدند.
در رقابتهای آزاد 40 تا 49 سال که با حضور 42 نفر و در مرحله گروهی در 11 گروه برگزار شد از هر گروه 2 بازیکن به مرحله دوم راه یافتند که به صورت حذفی با هم به رقابت پرداختند که در نهایت ابولفضل نوفلاح و بهرام زنده دل از البرز،احمدرضا طغرلیان از اصفهان و اکبر بهمنی از خوزستان به مسابقات رده بندی راه یافتند .
این بازیکنان به همراه جواد بشقه ساز از آذربایجان شرقی،غلامرضا جعفرپور،محمد نیکخواه و کوروش عبدالهی از تهران بازیکنانی هستند که بصورت دوره ای با هم مسابقه می دهند .
در رقابتهای 50 تا 59 سال نیز 17 بازیکن حضور داشتند که در 4 گروه به رقابت پرداختند که در نهایت 4 بازیکن به مسابقات رده بندی راه یافتند.
تقی دهقانی زاده از اصفهان،مهدی قره گوزلو از تهران، ناصر رهنما و اکبر فاضلی هر دو از آذربایجان شرقی به مسابقات رده بندی راه یافتند تا به همراه مجید احتشام زاده و داریوش ضرغامپور از تهران،جلیل محمدزاده از خراسان رضوی و ابراهیم رحمانی از بوشهر برگزارکننده مسابقات دوره ای این دسته خواهند بود


انتهای پیام.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.