رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: با همکاری شهرداری تهران معابر مجاور مساجد شهر تهران ایمن‌ساز و ساماندهی می‌شود.

سرهنگ سیدتیمور حسینی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، گفت: طرحی این روزها مشابه طرح ایمن‌سازی معابر مجاور مدارس که در شهریور آغاز می‌شود با همکاری معاونت شهرداری تهران به اجرا در آمده است در این طرح قرار بر آن شده با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان، ماه ضیافت الهی معابر مجاور مساجد شهر تهران که در خیابان‌های اصلی قرار دارند ساماندهی و ایمن‌سازی شود و در نقاطی که نیاز به نصب تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی اقدام به نصب تابلو می‌کنیم.

وی در ادامه افزود: این طرح با توجه به دهه تکریم مساجد برای ورود به ماه مبارک رمضان اجرا شد.

سرهنگ سید تیمور حسینی اظهار داشت: از سه شب گذشته شناسایی مساجد انجام شده و نقاطی را هم که نیاز به خط کشی دارد مشخص شد؛ طی بازدیدها در سطح شهر تهران حدود دو هزار مسجد است که حدود 45 درصد آن در خیابان‌های اصلی شهر واقع شده است که این 45 درصد مساجد مدنظر پلیس است.

این مقام مسئول پلیس راهور تهران بزرگ در خاتمه اذعان کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی تسهیلاتی را برای نمازگزاران و روزه‌داران و عزاداران در شب‌های قدر در نظر گرفته است تا به آسانی بتوانند به مسجد مدنظرشان برسند.

انتهای پیام/
برچسب ها: پلیس ، شهرداری ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار