کارشناس فوتبال در خصوص برد تیم ملی بلژیک مقابل روسیه گفت: تیم بلژیک آهسته آهسته در جام جهانی حرکت می‌کند و با بردی که مقابل روسیه به دست آورد صعودش را به مرحله بعد قطعی کرد.


حمید درخشان درگفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: به هر حال تیم بلژیک پتانسیل بالایی دارد و فوتبال هجومی ارائه می‌دهد.
این تیم مقابل روسیه هم بازی خوبی انجام داد وتوانست سه امتیاز این بازی را کسب کند.
درخشان درباره باخت سنگین کره جنوبی مقابل الجزایر بیان کرد: تیم  کره  جنوبی دراین بازی غافلگیر شد و دروازه بان و خط دفاعی اشتباهاتی را مرتکب شدند و این تیم بعد از دریافت سه گل نتوانست گلهای خورده را جبران کند.
کارشناس فوتبال تصریح کرد: تیم کره جنوبی هم در دفاع و هم در حمله بازی پا به پایی با الجزایر انجام داد و توانست دو گل از چهار گل خورده را جبران کند ولی درنهایت نتیجه بازی را واگذار کرد.
وی درباره عملکرد کره جنوبی در جام جهانی 2014 برزیل تصریح کرد: کره ‌ایها بازی رو به جلویی ارائه می‌دهند.
کره جنوبی تیم توانمندی است اما در جام جهانی گرفتار فوتبال پیشرفته شده و نتوانسته تا الان بازی خوبی مقابل حریفانش ارائه دهد.
وی درباره تساوی پرتغال مقابل آمریکا در دقایق پایانی بیان کرد: تیم پرتغال آنطور که اهالی فوتبال از این تیم انتظار داشتند نتوانست در جام جهانی برزیل ظاهر شود.
به هر حال تیم پرتغال با تساوی که مقابل آمریکا به دست آورد به صعود به مرحله بعد امیدوار ماند.
کارشناس فوتبال عنوان کرد: تیم پرتغال دراین دوره از جام جهانی خیلی تیم نبود ونتوانست توانایی‌اش را نشان دهد.
وی در پایان درباره سطح بازیهای جام جهانی 2014 برزیل خاطر نشان کرد: تیمهای حاضردر جام جهانی بازیهای خوبی تا الان انجام دادند. سطح  کیفی  بازیها هم بالا بوده وگلهای زیادی هم زده شده است. به هر حال برخی از تیمهای بزرگ حذف شدندو این نشان می‌دهدکه با جام شگفتی‌ها روبرو هستیم.
برچسب ها: درخشان ، برزیل ، صعود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار