مسئول بیسج دانشجویی گنبد کاووس گفت: هماهنگی‌های لازمه با نظام پزشکی شهرستان برای اعزام پزشک به روستاها صورت گرفته است و در کنار آن نیز دو جامعه شناس و مشاور جهت برگزاری مباحثی با موضوعیت سبک زندگی اسلامی و جامعه روز اعزام خواهند شد.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، رضا ممشلی مسئول دفتر بسیج دانشجویی گنبد کاووس اظهار داشت: تا به امروز ۲۰۰ دانشجو برای اعزام به اردوهای جهادی نام نویسی کرده‌اند. اردوهای جهادی در سه دوره پیش از ماه مبارک رمضان، در ایام ماه رمضان و پس از ماه مبارک برگزار می‌شود. اردوهای جهادی در ایام ماه مبارک رمضان به دلیل وضعیت نامناسب هوا در روستاهای گنبد، در روستاهای مینودشت برگزار می‌شود.

وی یاد آور شد: هدف از برگزاری این اردوها کمک رسانی به مناطق محروم، کارهای عمرانی، فرهنگی، آموزشی و بهداشتی است و سعی شده در همه گروه‌های اعزامی از طلبه برای بالا بردن سطح مذهبی و فرهنگی گروه‌ها و روستاییان استفاده شود. همچنین در این اردوها از راویان دفاع مقدس نیز برای آشنایی بیشتر دانشجویان با تاریخ هشت سال جنگ تحمیلی بهره‌مند می‌شویم.

ممشلی گفت: اولین گروه دانشجویان برای شرکت در اردوهای جهادی روز جمعه گذشته (۹۳/۳/۳۰) در قالب یک گروه آقایان از دانشگاه گنبد کاووس به روستاهای تیغ زمین ، دوجوز و زمین شاهی مینودشت جهت بازسازی امامزاده  تیغ زمین و همچنین امورات فرهنگی آموزشی اعزام شدند. همچنین یک گروه ۳۰ نفره خواهران از دانشگاه گنبد کاووس نیز به روستای توحید دو ، امید آباد و فیضیه یک و دو برای کار آموزشی، بهداشتی، فرهنگی و مطالبه‌گری اعزام شدند.

مسئول  دفتر بسیج دانشجویی گنبد کاووس ادامه داد: ۲۰ نفر از دانشکده کوثر، عصر امروز پس از غبارروبی گلزار شهدا گمنام و زیارت امامزاده یحیی بن زید (ع) به روستاهای ابوذر یک، دو و سه اعزام شدند.

رضا ممشلی در پایان خاطر نشان کرد : هماهنگی‌های لازمه با نظام پزشکی شهرستان برای اعزام پزشک به روستاها صورت گرفته است و در کنار آن نیز دو جامعه شناس و مشاور جهت برگزاری مباحثی با موضوعیت سبک زندگی اسلامی و جامعه روز اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار