رییس واحد بین الملل دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: امکان همکاری های سازمان منطقه آزاد کیش و دانشگاه علوم پزشکی شیراز بررسی می شود .


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ محمدرضا پنجه شاهین در حاشیه سفر مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به شیراز، از بررسی امکان همکاری این سازمان و دانشگاه علوم پزشکی شیراز در زمینه امور درمانی، آموزشی و پژوهشی خبر داد.

وی با اشاره به حضور مونسان، مدیرعامل منطقه آزاد کیش، معاونان وی و دکتر خلخالی، رییس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش در این سفر، افزود: با توجه به مجاورت جغرافیایی شیراز و کیش، امکان افزایش همکاری و تعامل طرفین مورد توجه قرار گرفته و در این سفر بیش از پیش مورد بررسی قرار می گیرد.

این مسوول بیان کرد: با بازدید از بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی در شهر شیراز، امکانات و موقعیت درمانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز به این هیئت معرفی شده و توریسم درمانی و همچنین مواردی مانند ارجاع بیماران از کیش به شیراز و اعزام پزشکان از شیراز به کیش ارزیابی می شود.

دکتر پنجه شاهین، با اشاره به موقعیت برجسته دانشگاه علوم پزشکی شیراز در امور درمانی، ادامه داد: برخی از این موارد در کشور بی همتا بوده و این همکاری، کمک موثری به مردم ساکن منطقه آزاد کیش خواهد بود.

در این برنامه ابتدا مدیرعامل منطقه آزاد کیش و همراهان وی، به بیمارستان ترومای شهید رجایی رفته و با حضور دکتر بلندپرواز، رییس این بیمارستان، از بخش ها و طبقات مختلف این بیمارستان دیدن کردند.

در این بازدید، چگونگی اجرای برنامه تحول سلامت در این بیمارستان، سیستم خدمت رسانی و امکانات بخش های مختلف بیمارستان مورد ارزیابی قرار گرفته و امکان توسعه توریسم درمانی میان این بیمارستان و بیماران منطقه آزاد کیش بررسی شد.

دیگر برنامه سفر مدیرعامل منطقه آزاد کیش و همراهان وی به شیراز، بازدید از بیمارستان نمازی بود که با حضور بر آرامگاه مرحوم محمد نمازی، بزرگ ترین واقف سلامت کشور و ادای احترام به آن مرحوم آغاز شد.

انتهای پیام/ب



برچسب ها: همکاریهای ، منطقه ، کیش ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.