معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 11 از برگزاری ویژه برنامه‌های اداره سلامت به مناسبت "ماه مبارک رمضان" در سرای محلات و مساجد سطح منطقه خبر داد.

محمد کریملو معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 11 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، با اعلام این خبر اظهار داشت: به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و در راستای ارتقای سطح علمی و افزایش سلامتی شهروندان دوره‌های آموزشی در محلات 17گانه منطقه برگزار می‌شود.
 
وی در ادامه به برگزاری کلاس‌های مشاوره تغدیه و مذهبی در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: این کلاس‌ها در ماه مبارک رمضان هر روز در خانه‌های سلامت، مساجد و حسینیه‌های سطح منطقه برگزار می‌گردد. 

محمد کریملو در خصوص برنامه‌های مدنظر گرفته شده در "ماه مبارک رمضان" بیان داشت: برگزاری مسابقات ورزشی، آموزشی،‌ فرهنگی و ... با موضوعات ماه مبارک رمضان، استقرار پایگاه سلامت، غبارویی مساجد، اعزام کانون‌های اجتماعی سلامت محور به نمایشگاه قرآن و برپایی افطاری سالم از اهم فعالیت‌های اداره سلامت در "ماه مبارک رمضان" است.
 
معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه خاطرنشان کرد: نصب پیام بهداشتی و نکات ایمنی در مساجد، توزیع بروشور و ارسال پیامک از دیگر برنامه‌های اداره سلامت منطقه است.

انتهای پیام/

برچسب ها: برنامه ، سلامت ، ماه ، رمضان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.