دست آوردهای صدا و سیمای مرکز فارس بر اساس برنامه ریزی و چشم انداز به دست آمده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ مدیر کل صدا و سیمای مرکز فارس در مراسم تجلیل از برترین های این مرکز گفت: امروز فارس در بلند ترین قله ای که صدا و سیما مر کز استانی می تواند قرار گیرد قرار گرفته است و مر کز فارس این افتخار را بدست نمی آورد به جز اینکه گام های خود را هدفمند بردارد.

کشفی ادامه داد: حوزه تولید و برنامه ریزی در میان حوزه های پنج گانه یکی از حوزه های تخصصی صدا و سیما است که توانسته در مدت سه سال بهترین برنامه سازی ها را انجام دهد.

وی افزود: امروز از مرکز تولید و برنامه ریزی صدا و سیمای فارس به عنوان یکی از مراکز پایه و علمی در حوزه های تخصصی یاد می شود، این مرکز آثار ارزشمندی را خلق کرده که این مهم به معنای توسعه همه جانبه و حمایت از تمام حوزه ها و رشد مرکز و قرار گرفتن در بلند ترین قله ها است.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز فارس بیان کرد: این پیشرفت ها با وجود کمبود اعتبارات و تجهیزات صورت گرفته اما در حوزه فنی نیز رتبه کشوری را ازآن خود کرده است.

وی با تشریح تعدادی از موفقیت های مرکز فارس ادامه داد: اگر می خواهید معنای واقعی سخت کوشی ، جنب و جوش ، تلاش و هدفمند پیش رفتن را ببینید همین افتخار آفرینی بچه های مرکز فارس است.

انتهای پیام/


برچسب ها: مقام ، برترین های ، صدا ، سیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.