برنامه های ویژه شب های ماه مبارک رمضان در باغ موزه دفاع مقدس در قالب شب های شیدایی با حضور وسیع مردم، رزمندگان دفاع مقدس و هنرمندان از ابتدای ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، شب های شیدایی در ویژه برنامه امسال ماه مبارک، از ساعت 22 تا یک بامداد با حضور رزمندگان سال های دفاع مقدس و هنرمندان عرصه موسیقی، تئاتر و سینما میزبان شهروندان تهرانی است. در این برنامه سخنرانی مذهبی و برنامه های هنری همچون نمایش با محوریت دفاع مقدس، موسیقی، تواشیح  به صورت زنده اجرا می شود.

این گزارش حاکی است، امسال برنامه ویژه آب نمایش در شب های شیدایی به اجرا در می آید که طی آن علاوه بر رقص آب ، نور و موسیقی ، کلیپ های دفاع مقدس بر روی پرده ای از آب به نمایش درمی آید.

همچنین امسال برای نخستین بار نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در نیمه اول ماه مبارک رمضان در باغ موزه دفاع مقدس از ساعت 18 تا 22 پذیرای بازدیدکنندگان است.

بنا بر این گزارش، امسال در کنار برگزاری شب های شیدایی، بازارچه خیریه و غرفه های سوغات استان ها هم در باغ موزه دفاع مقدس بر پا می شود.

همچنین همزمان با 19 تا 23 ماه مبارک رمضان و برگزاری شب های احیاء ، برنامه شب های شیدایی برگزار نشده و مراسم احیاء در مسجد جامع خرمشهر برگزار می شود.
برچسب ها: بازارچه ، خیریه ، برنامه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار