پس از حذف تیم ملی انگلستان از دور بازیهای جام جهانی 2014 برخی از روزنامه‌های انگلیسی خشم خود را با توصیف آنها به " احمق‌های خندان" ابراز کردند.


به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،  به نقل از سایت الانباء الکویتیه در پی شکست انگلستان و پس از پیروزی صفر- 1 کاستاریکا مقابل ایتالیا، انگلستان مجبور به ترک بازیهای  جام جهانی 2014 شد.
این شکست موجب خشم و اعتراض شدید هواداران وروزنامه‌های انگلیسی شد.آنها لقب " احمقهای خندان" موندیال برزیل را به این تیم داده و آنها را تحقیر نمودند.
بعضی از روزنامه‌ها فدراسیون فوتبال انگلیس را به خاطر قرار دادن روی هاجسون به عنوان سرمربی مقصر می‌دانند.
در روزنامه ی "دیلی میل" آمده که فدراسیون فوتبال از تمام طرفداران عذرخواهی کرده و گفته که" دیگر همه چیز تمام شد" اما این عذرخواهی انگلیسی‌ها را متقاعد نکرده و اعتراض آنان همچنان ادامه دارد و آنها خواستار عذرخواهی رسمی فدراسیون فوتبال وروی هاجسون و بازیکنان بطور رسمی می ‌باشد.
این روزنامه همچنین گفته: مردم انتظار زیادی نداشتند و غم و اندوه آنان پس از دیدن ضربات پنالتی اجتناب ناپذیر است.
روزنامه دی گاردین گفته: " این شکست عجیب نیست ما عادت به قربانی شدن داریم"  و از هیچ تلاشی برای سرزنش این تیم فروگذاری نکرده  و نوشته درست است که ستاره‌های بزرگ و روشنی در تیم ملی انگلیس وجود دارد ولی ستارۀ آنها کم نور و خاموش است وهمچنین افزود: حذف از این  جام جهانی برای  ما شانس بزرگی بوده زیرا از ظهور بازیکنان جدید و بد این فرصت گرفته شده است.
روزنامۀ دی تایمز گفته: در برزیل در بین آن همه ازدحام درس بزرگی گرفتیم که بزرگی و پیروزی به نام و شهرت نیست و تیم کاستاریکا گواه این تفکر است.
این روزنامه همچنین ادامه داد: این شکست و مشکلات موجود ریشه دار بوده و تا این مشکلات حل نشود امیدی به پیروزی تیم ملی انگلیس نیست.
روزنامۀ دی ایندی پندنت آورده: فدراسیون فوتبال انگلیس تنها از بزدلان و بی‌جرأت‌ها استفاده کرده و به سرمربی تیم " هاجسون" اشاره کرده است.
روزنامه دی سن از جهت دیگری به این موضوع پرداخته  و گفته:" حرف ازجام جهانی پایان دنیا نیست و ما باید همیشه چشم به افق‌های روشن زندگی بدوزیم.
انتهای پیام/
برچسب ها: فوتبال ، انگلیس ، متقاعد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار