فرمانده انتظامی دلیجان از کشف یک محموله قاچاق گلهای شاخه بریده زینتی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ ˈحمزه امین نژادˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران، افزود: در پی کنترل محورهای مواصلاتی دلیجان مأموران انتظامی این شهرستان دیروز از تردد یک دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق مطلع شدند و بلافاصله تحقیقات برای شناسایی خودرو مورد نظر را آغاز کردند.
وی اظهارکرد: با انجام اقدامات فنی و افزایش شدت نظارت بر خودروهای عبوری، خودرو حامل کالای قاچاق در محور مورد نظر شناسایی و متوقف شد.
وی ادامه داد: مأموران پلیس پس از بازرسی از خودرو توقیفی تعداد 107 بوته گل رینتی قاچاق به ارزش 300 میلیون ریال را کشف و ضبط کردند.
فرمانده انتظامی دلیجان با بیان اینکه هیچ گونه مدرک گمرکی مبنی بر تأیید کالای مکشوفه از سوی راننده ارائه نشده، اظهار کرد: راننده خودرو در این رابطه دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی اعزام شد.
این مسوول انتظامی ضمن قدردانی از همکاری و مشارکت خوب مردم با نیروی انتظامی در شناسایی و کشف جرایم، بر عزم جدی پلیس در مقابله با قاچاقچیان تاکید کرد.
استان مرکزی در قلب ایران در مسیر اصلی کریدور تردد شمال به جنوب و شرق به غرب کشور قرار گرفته و محورهای ارتباطی این استان که با همدان، اصفهان، قم ، لرستان و تهران در ارتباط است از گلوگاه های مهم مبارزه با کالای قاچاق و مواد مخدر محسوب می شود./س
 
برچسب ها: قاچاق ، گل ، زینتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.