معاون لجستیک و آمادگی امدادی سازمان امداد و نجات از طراحی لباس‌های متحد الشکل جدید برای امدادگران سراسر کشور خبر داد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران حسین شاهمرادی در کارگروه امداد و نجات همایش سراسری مدیران ستادی و عامل استان‌های جمعیت هلال احمر، به طراحی لباس‌های متحد الشکل جدید برای امدادگران سراسر کشور اشاره کرد و افزود: دستورالعمل طراحی این لباس‌ها تهیه شده و با همکاری شرکت نساجی هلال در حال طراحی و تولید نمونه‌های اولیه این لباس‌ها هستیم.

شاهمرادی با بیان اینکه لباس‌های متحدالشکل فقط برای امدادگران نیست، خاطر نشان کرد: تمام کارمندان حوزه عملیاتی سازمان امداد و نجات در سراسر کشور نیز در این طرح مد نظر قرار گرفته شدند و برای آنها نیز در حال طراحی لباس ویژه هستیم.

وی افزود: تا پایان تیر نمونه لباس‌های طراحی شده از شرکت نساجی تحویل گرفته می‌شود و در صورت تایید دبیر کل جمعیت، برای تمام امدادگران و کارمندان حوزه عملیاتی تولید می‌شود.

شاهمرادی همچنین به خرید تعدادی آمبولانس کمک دار اشاره کرد و گفت: با عنایت ویژه رئیس و دبیرکل جمعیت، این آمبولانس‌ها خریداری شده و در مرحله شماره گذاری قرار دارد و با رویکرد پایگاه محوری به زودی نخست پایگاه‌های جمعیت هلال احمر تقویت می‌شود و سپس در اختیار شعبه‌های جمعیت قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: طراحی ، لباس ، امدادگران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار