حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی در گفتگوی ویژه خبری مطرح کرد

قوه قضاییه مظهر اجرای عدالت و قانون است + فیلم و تصاویر

معاون اول قوه قضائیه درخواست مردم از دستگاه قضا را اجرای عدالت و قانون دانست و گفت: خواست و احساس مردم این است که دستگاه قضایی کشور مظهر اجرای عدالت و قانون باشد تا از این طریق در کشور عدالت اجرا شود.

به گزارش گروه چند رسانه‌ای باشگاه خبرنگاران، مهم‌ترین وظایف و ماموریت‌های قوه قضائیه شب گذشته (یکم تیرماه) در برنامه گفتگوی ویژه خبری با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین "ابراهیم رئیسی" معاون اول قوه قضائیه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

















گزارش‌های تصویری باشگاه خبرنگاران را اینجا ببینید.











انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۷ ۰۲ تير ۱۳۹۳
داغ دل حقیر را تازه کردید. کاش یک تیتر دیگه زده بودید!
مظهر اجرای عدالت و قانون؟!!
با کمال احترام خدمت جناب آقای رئیسی، باید عرض کنم اصلاً هم چنین نیست!!!
در سال 82 آپارتمانی خریدم به قیمت 19 میلیون تومان، مبایعه نامه بنام حقیر، تمام پرداختی‌های ثمن معامله توسط بنده!، (ته چک، و مستندات وام‌های دریافتی در این رابطه و ... موجود است) فقط به دلیل تبعیت از قانون بانک (مسکن)، بدلیل استفاده از وام مسکن 3 میلیون تومانی، که متعلق به همسر سابقم بود، در دفتر خانه، نماینده بانک اصرار کرد که بایستی سند آپارتمان بنام "صاحب وام" تنظیم شود!! و شد!! پس از بروز اختلاف و کشیده شدن کار به دعوی حقوقی، با وجود ارائه کلیه مستندات پرداختی از سوی اینجانب و حتی شهادت فروشنده و... قاضی مربوطه فقط یک جمله گفت: سند بنام هر کس است، همان است و...!! و اصلاً و ابداً توجهی به مستندات من نکرد! کانهو "سندصادره" آیه قرآن است!! و به راحتیِ آب خوردن، اینجانب را از هستی ساقط کرد! و هیچ حقی برای بنده قائل نشد. اینجوری مظهر اجرای عدالت‌اند؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! من که واگذارشان کردم به خداوند