یاران صفار قهرمان جام حذفی بسکتبال تهران شد

مسابقات جام حذفی بسکتبال استان تهران بعد از پشت سر گذاشتن 54 بازی با قهرمانی تیم یاران صفار ( کیهان موتور آرین) به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از فدراسیون بسکتبال، مسابقات جام حذفی استان تهران که 21 اردیبهشت آغاز شد و 28 تیم در آن به رقابت با هم پرداختند، در نهایت با قهرمانی تیم یاران صفار به پایان رسید.

تیم پویا و یاران صفار به فینال این دوره رسیده بودند. تیم پویا بدون شکست به فینال رسید و تیم یاران صفار نیز با قبول یک شکست آن هم مقابل تیم پویا موفق شد، در دیدار نهایی حضور داشته باشد. بازی فینال در اغلب دقایق با برتری تیم یاران صفار در جریان بود و در نهایت  نیز با نتیجه 75 بر 60 با برتری این تیم به پایان رسید.
 
یکی از نکات برجسته این مسابقات حضور تیم های پتروشیمی بندرامام و یاران آیدین بود که با به خدمت گرفتن بازیکنان لیگ برتری در این دوره از مسابقات شرکت کردند و از مدعیان اصلی کسب مقام نیز به حساب می آمدند با  این وجود در روز های پایانی این مسابقات توسط بازیکنان جوان تیم شهر ری از گردونه مسابقات کنار رفتند . تیم شهر ری نیز با قبول شکست مقابل تیم یاران صفار از راه یابی به بازی فینال بازماند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: یاران ، صفار ، بسکتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار