همایش زیست محیطی درمنطقه 9 برگزار شد

رییس اداره محیط زیست از برگزاری همایش زیست محیطی به مناسبت هفته محیط زیست در منطقه 9 خبر داد.

محمد باقر سالاریان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت:‌ این همایش به مناسبت هفته محیط زیست با حضور آقای کریمی‌پور معاون امور شهری فضای سبز منطقه 9 روسای ادارات ، پرسنل منطقه و نواحی شورایاریها و کارگران فضای و سبز و خدمات شهری در سالن آمفی تئاتر منطقه 9 برگزار شد و از فعالان زیست محیطی تقدیر شد.

وی ادامه داد: این اطلاع‌رسانی به شهروندان با نصب بنر و پوستر در سطح منطقه ارسال بیش از هزار پیامک زیست محیطی به مناسبت برگزاری پیاده‌روی نمادین و سردادن شعارهای زیست محیطی در  پارک المهدی (عج) از اقدامات صورت گرفته به مناسبت هفته محیط زیست بوده است.
سالاریان تصریح کرد:‌ اجرای طرح ترافیکی استفاده از وسایل نقلیه عمومی یه جای خودروی شخصی برای کارکنان منطقه 9 در دومین روز از هفته محیط زیست صورت گرفته.

وی ادامه داد: برگزاری کارگاههای آموزشی در سراهای محلات مساجد و مهد کودک با موضوعات زیست محیطی و آموزشی چهره به چهره به شهروندان و توزیع بروشور کتابهای زیست محیطی در بوستانهای المهدی میدان فتح و پارک کوکب از دیگر برنامه‌های اجرایی رییس اداره محیط زیست اظهار کرد:‌ برگزاری مسابقه نقاشی برای کودکان در فرهنگسرای خانه پرواز به بهترین نقاشی برگزاری مسابقه محیط زیست برای کارکنان منطقه و اهدای جوایز به برگزیدگان مسابقه به قید قرعه از برنامه‌های اجرایی محیط زیست بود.

سالاریان درپایان خاطر نشان کرد: ارسال پاورپوینت آموزشی با عناوین حفاظت از منابع آبی تهران هوای پاک شهرمن مدیریت پسماند اصلاح الگوی مصرف منابع حفاظت از تنوع زیستی سرسبزی تهران از طریق اتوماسیون برای کارکنان منطقه و نواحی پاکسازی بوستانهای المهدی و توزیع کیسه‌های جمع‌آوری پسماند خشک به شهروندان حمل زباله توسط خودروهای بازیافت از دیگر برنامه‌هایی بود که به مناسبت هفته محیط زیست صورت گرفت.

انتهای پیام

برچسب ها: همایش ، هفته ، مساجد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار