رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی از تشکیل شورای راهبردی سنجش و پذیرش دانشجو بر اساس تدبیر رئیس دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران وبه نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر مجتبی علوی فاضل گفت: این شورا با هدف کیفی‌سازی فرآیند پذیرش دانشجو از طریق پیدا کردن شیوه‌هایی در سنجش داوطلبان تشکیل شده است که به ارتقاء کیفیت آموزش و پژوهش در دانشگاه آزاد اسلامی کمک خواهد کرد.

وی افزود: با توجه به اینکه رویکرد دکتر میرزاده مبتنی بر خرد جمعی و مشورت برای تصمیم‌گیری‌های کلان است، این شورا نیز می‌تواند در این راستا نقش مؤثری ایفا کند و این اعتقاد وجود دارد که اگر دانشگاه آزاد بتواند در پذیرش خود سنجش دقیقی از توانایی علمی داوطلبان را مدنظر قرار دهد، طبیعتاً سطح علمی و پژوهشی دانشگاه تغییر خواهد کرد.

علوی فاضل خاطرنشان کرد: با توجه به تغییر و تحولات جمعیتی و نیازهای بازار کار، این شورا در پی آن است که با تنوع بخشی به جذب دانشجو، گسترش طیف مخاطبان عینی در دانشگاه و ایجاد دوره‌های جدید مهارت محور تحولی اساسی‌ در سنجش و پذیرش دانشجو ایجاد کند.

مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یادآور شد: معاون اجرایی، معاون آزمون‌سازی و رئیس مرکز آزمون، معاونت‌های آموزشی، پژوهشی، بین الملل، اداری مالی سازمان مرکزی، رئیس مرکز حراست، معاونت پزشکی، رئیس مرکز بازرسی و تنی چند از افراد باتجربه در زمینه سنجش و پذیرش دانشجو  از اعضای اصلی این شورا هستند.

علوی فاضل گفت: امیدوارم با تشکیل این شورای راهبردی بتوانیم نقشی مثبت و پررنگ در کیفی‌سازی دانش و پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی ایفا کنیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار