2سارق حرفه‌ای که با شیوه ای خاص اقدام به سرقت خودروهای پارک شده در کوچه های خلوت می کردند توسط کارآگاهان پلیس آگاهی اصفهان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، به نقل از اطلاع رسانی معاونت اجتماعی ناجا سرهنگ کارآگاه خسروی رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با بیان این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو پراید در یکی از مناطق شهر اصفهان و اعلام شکایت شهروندان پلیس پیگیری ویژه این موضوع در دستور کار کارآگاهان مبارزه با سرقت پلیس آگاهی پلیس اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: در نهایت به راننده پراید سواری مشکوک و پس از بررسی‌های لازم مشخص شد خودرو پراید سرقتی متعلق به وی نیست به همین جهت متهم دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد و تحقیقات صورت گرفته متهم به 21 فقره سرقت خودرو پراید اعتراف و هم دستان خود  را به کارآگاهان معرفی که هر 2 نفر‌آن ها در 2 عملیات جداگانه دستگیر شدند.

به گفته رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان تاکنون 21 صحنه سرقت با راهنمایی متهم بازسازی و مالباختگان مورد شناسایی قرار گرفتند.

وی در پایان به شهروندان توصیه کرد: بر روی خودروهای خود لوازم ایمنی نظیر سوئیچ مخفی، قفل سوئیچی، قفل پدال و فرمان و سایر وسایلی که از باز کردن در خودرو و روشن کردن آن توسط سارقین جلوگیری می‌کند، نصب کنید.

انتهای پیام/
برچسب ها: سرقت ، خودرو ، پراید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار