دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان گفت: 128 تن مواد مخدر با اجرای 648 عملیات در سال گذشته از قاچاقچیان در استان کشف شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان.، محمدحسین اشرفی در نشست با اصحاب رسانه در آستانه سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر افزود: 300 مورد از این عملیات ها منجر به درگیری مسلحانه شد که در نتیجه آن 79 نفر از قاچاقچیان به هلاک رسیده و 24 نفر نیز زخمی شدند.

وی ادامه داد: همچنین 28 نفر از نیروهای مرزبانی سیستان و بلوچستان در این عملیات ها به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و 41 نفر نیز زخمی شدند.

اشرفی خاطر نشان کرد: بیشترین فراوانی کشف مواد مخدر در این عملیات ها به ترتیب با بیش از 101 تن مربوط به تریاک، 20 تن حشیش و پنج تن هروئین بوده است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان افزود: نیروهای مرزبانی استان با 57،5 تن و نیروی انتظامی با 44 تن بیشترین میزان کشفیات مواد مخدر را در این مدت به خود اختصاص داده اند.

اشرفی تاکید کرد: همچنین در این مدت 423 قاچاقچی و 302 توزیع کننده مواد مخدر در سیستان و بلوچستان دستگیر شدند.

وی گفت: کشف 400 هزار قرص روانگردان و انهدام یک واحد کارگاهی تولید روانگردان در ایرانشهر از دیگر اقدامات نیروی انتظامی و مرزبانی در سال 92 بوده است.

  انتهای پیام //

برچسب ها: کشف ، قاچاق ، مواد مخدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.