رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ری : واحدهای غیرمجاز اقدام به جمع آوری ضایعات استخوان و چربی کشتارگاه ها نموده و به صورت غیراصولی به تولید چربی صنعتی ( گریس ) و پودر استخوان می پرداختند

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  از محیط زیست استان تهران محسن شوکتی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ری گفت : عصر روز گذشته گشت و پایش زیست محیطی از واحدهای تولید پودر استخوان و چربی سوزی آزفنداک ، صفایی ، دهقان و حسن واقع در عظیم آباد باقرشهر توسط تیم کارشناسی این اداره صورت گرفت.

وی افزود : این واحدها به صورت غیرمجاز اقدام به جمع آوری ضایعات استخوان و چربی کشتارگاه ها نموده و به صورت غیراصولی به تولید چربی صنعتی ( گریس ) و پودر استخوان می پرداختند.

شوکتی با بیان اینکه به واحدهای مذکور اخطاریه زیست محیطی ابلاغ گردید ادامه داد : عمده معضلات زیست محیطی این واحدها تولید بوی نامطبوع ناشی از فرایند تولید و پراکنش استخوانها در محوطه واحد ، تولید و هدایت فاضلاب بدون تصفیه به کانال های آب و اطراف اراضی کشاورزی می باشد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ری در پایان تصریح کرد: این اداره پایش مستمر این گونه واحدها را در دستور کار خود قرار داده ، همچنین پیگیری ساماندهی این واحدها از طریق کارگروه ساماندهی صنوف مزاحم  در فرمانداری ویژه شهرستان در دست بررسی می‌باشد.
برچسب ها: اخطار ، محیط زیست ، فاضلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
آراد
۲۳:۵۵ ۲۷ دی ۱۳۹۹
همشه دروغ چون خود آقایون مجوز کار به این ها میدن الان نزدیک دوتویه اومدن وواقعا دار اذیتمیشیم از بو گند این کارخانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۷ ۲۷ شهريور ۱۳۹۳
اگر اقايان محيط زيست راست ميگويند خودشان به انها طرح بدهند تا انها اجراكنند
Netherlands
عبدی
۱۰:۲۴ ۲۲ تير ۱۳۹۳
با سلام
اگر اینچنین است که آقای شوکتی گفته اند پس چرا با شجاعت و با ابزار قانون جلوی فعالیت این کارگاهها را که مردم هم نسبت به آنها معترضند نمی گیرند و توپ را در زمین فرمانداری می اندازند؟
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
دوستدار محیط زیست
۱۸:۲۹ ۱۷ تير ۱۳۹۳
چه فایده اینا همش حرکتهای تبلیغاتیه ، دست این به اصطلاح مامورین محیط زیست و فرمانداری با اینها توی یه کاسست چون بعد یه مدت موضوع مشمول مرور زمان میشه و فاتحه.
آخرین اخبار