کارشناس و مدرس امداد و نجات هلال احمر استان کرمانشاه گفت: بیشتر ساختمانهای استان به دلیل ساخت و ساز غیراصولی و قدیمی بودن،ایمنی کافی به هنگام وقوع حوادث را ندارند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه ،شهریار نوری الاصل با اشاره به تهدید خطرات جبران ناپذیر در ساختمان قدیمی و غیر اصولی عنوان کرد: با توجه به احتمال وقوع حوادثی مانند آتش سوزی و زلزله در هر مکان و زمانی ،باید به منظور کاهش اثرات این حوادث و فوریت در امر امداد رسانی، خطرات را پیش از وقوع حادثه شناسایی و نسبت به رفع آنها اقدام کرد.

وی ادامه داد: متاسفانه بسیاری مراکز آموزشی و اداری استان به لحاظ طول و ارتفاع درب های ورودی، خودروهای امدادرسان به هنگام وقوع حوادث نیزدچار مشکل هستندو همچنین وجود پله، باغچه و زمین بازی نیز موجب شده در حوادثی مانند آتش سوزی خودروهای آش نشانی نتوانند به ساختمان نزدیک شوند.

وی با اشاره به اهمیت درب های خروج اضطراری افزود: حادثه هیچ گاه خبر نمی کند به منظور افزایش ایمنی و کاهش تلفات همواره باید از باز بودن درب های خروجی اضطراری اطمینان حاصل کرد.متاسفانه در بسیاری مراکز آموزشی و اداری درب های اضطراری بسته و به انباری تبدیل شده است.


برچسب ها: کرمانشاه ، ساخت ، اصولی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.