مدیر اداره فرهنگی شهرداری منطقه 12، از برگزاری تورهای گردشگری و تهران‌گردی فصل نیایش در این منطقه خبر داد.

سیف‌الله جلالی‌فر مدیر اداره فرهنگی شهرداری منطقه 12، در گفتگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: برگزای تورهای گردشگری و تهران‌گردی فصل نیایش در محلات 13 گانه منطقه 12 همزمان با ماه مبارک رمضان در دستور کار اداره فرهنگی شهرداری این منطقه قرار دارد.

وی ادامه داد: همزمان با ماه مبارک رمضان از هشت تیر ماه تا 6 مرداد ماه سال 93 هر روز تا قبل از افطار در محلات 13 گانه منطقه 12 در دست اجرا است.

جلالی‌فر اظهار داشت: در این طرح معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه 12، اداره فرهنگی، اداره جامع خدمات رفاه و مشارکت‌های اجتماعی، امور بانوان، شهرداری نواحی 6 گانه و سراهای محلات 13 گانه مشارکت و همکاری دارند.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: برگزاری اردوهای گردشگری و تهران‌گردی در محلات 13 گانه منطقه 12 همزمان با ماه مبارک رمضان هر روز تا قبل از افطار، برپایی سفره‌های افطار و ایتام از اقدامات اجرایی این طرح است.

جلالی‌‌‌‌‌‌‌فر خاطرنشان کرد: برپایی ایستگاه‌های فرهنگی، آموزشی، مذهبی و صلواتی در سراهای محلات 13 گانه منطقه 12، برگزاری مراسم محافل انس با قرآن، برگزاری مشاوره‌های مذهبی پرسش و پاسخ به سؤال‌ها، شبهات در  خصوص ماه مبارک رمضان از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 12 است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار