عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: برای فروکش نکردن تب و تاب حل مشکلات، باید مطالبات بانکی پیگیری شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، علی‌محمد احمدی نماینده مردم دهلران، دره‌شهر و آبدانان در مجلس در تذکر شفاهی خطاب به رئیس‌جمهور و وزیر ورزش و جوانان در ارتباط با تسریع در پرداخت وام ازدواج گفت: اگرچه مبلغ وام ازدواج مبلغ ناچیزی است افزود: پرداخت آن می‌تواند مشکلات سر راه ازدواج جوانان را برطرف کند.
 
وی خطاب به وزیر اقتصاد ضمن تشکر نسبت به درایت دولت در رابطه با نرخ تورم و کنترل و ثبات آن افزود: باید این نکته را یادآور شد ما هدفمندگذاری کردیم امسال نرخ 3 درصدی را در اقتصاد داشته باشیم چرا که اقتصاد ما نیاز به تحرک بخشی دارد لذا توأم با سیاست‌های مالی یک سیاست انبساطی پولی نسبی را نیز باید دنبال کنیم.  
 
عضو کمیسیون برنامه بودجه خطاب به وزیر اقتصاد تصریح کرد: تلاش برای فروکش نکردن تب و تاب حل مشکلات و مطالبات بانکی از ضروریات به شمار می‌رود، چیزی حدود 100 هزار میلیارد تومان و 20 درصد مجموع نقدینگی در کشور است  که انشاءالله وزیر اقتصاد و دستگاه قضایی با پیگیری لازم مطالبات بانکی را حل کرده تا تزریق منابع جدید باشد.
 
وی خطاب به وزیر نیرو در رابطه با مشکلات آب و برق مناطق جنوب ایلام اظهار داشت: متأسفانه در گرمای طاقت فرسای تابستان ما شاهد قطع مکرر آب و برق هستیم که نارضایتی‌هایی به وجود آورده اما متأسفانه وزارت نیرو تمهیدات لازم را به عمل نیاورده است. 

انتهای پیام/
برچسب ها: اقتصاد ، تب ، تحرک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار