مسئول ستاد ثبت نام اداره آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: پیش بینی می شود سال آینده در مجموع بیش از 320 هزار دانش آموز به مدارس استان بروند که این رقم کاهش نیم درصدی تعداد دانش اموزان در سال اینده را دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه،یاری با بیان اینکه ثبت نام کلاس اولی ها از ابتدای خرداد ماه آغاز شده است،ادامه داد: ثبت نام سایر پایه های تحصیلی از 17 خرداد آغاز شده و تا 18 تیر ماه ادامه می یابد که این زمان قابل تمدید نیز هست.

وی تعداد پایگاه های سنجش سلامت برای کلاس اولی ها در سطح استان را 21 پایگاه دانست و گفت: هفت مورد از این پایگاه ها در شهر کرمانشاه مستقر شده اند.

مسئول ستاد ثبت نام  اداره آموزش و پرورش استان کرمانشاه در ادامه گفت: هر دانش آموز در محدوده محل سکونت خود ثبت نام می شود و در زمان ثبت نام از دانش آموزان هیچ وجهیدریافت نمی شود اما در مورد مدارس هیئت امنایی و مدارس خاص هزینه هایی باید توسط والدین در طول سال پرداخت شود.

به گفته وی تعداد دانش آموزان استان برای سال تحصیلی آینده در مقطع دبستان را 166 هزار نفر، مقطع متوسطه اول48 هزار و 800 نفرو درمقطع متوسطه دوم 94 هزار نفر پیش بینی کرد.

برچسب ها: کرمانشاه ، آینده ، سال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.