عضو شورای عالی راهبردی روابط خارجی کشور گفت: عضو شورای عالی راهبردی روابط خارجه کشورمان با اشاره به صحبت‌های وزیر امور خارجه کشورمان مبنی بر اینکه مذاکرات در پرانتزها قرار دارد، گفت: طرفین مذاکره شروطی را مطرح می‌کنند که همین امر موجب دوری از مباحث اخلی در مذاکرات می‌شود و این مسئله کمی اذیت کننده است.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران؛ سید مهدی مصطفوی در حاشیه‌ هشتمین گردهمایی بین‌المللی اتحاد دانشجویان جهان اسلام در جمع خبرنگاران درباره مذاکرات هسته‌ای کشورمان با 5+1 اظهار داشت: مذاکرات هسته‌ای سختی پیش رو است و اعضای تیم مذاکره کننده بر روی اهداف و ارزش‌ها پایبندی داشته‌اند و گفتگوها قطع نشده است.

عضو شورای عالی راهبردی روابط خارجی کشورمان با اشاره به صحبت‌های وزیر امور خارجه کشورمان مبنی بر اینکه مذاکرات در پرانتزها قرار دارد؛ گفت: طرفین مذاکره شروطی را مطرح می‌کنند که همین امر موجب دوری از مباحث اخلی در مذاکرات می‌شود و این مسئله کمی اذیت کننده است.

مصطفوی تصریح کرد: تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان به دنبال حذف حواشی و عدم توجه به مباحث غیرمعقولی است که از سوی غربی‌ها مطرح می‌شود .

عضو شورای عالی راهبردی روابط خارجی کشورمان خاطرنشان کرد:‌ تیم مذاکره کننده هسته‌ای بر روی حقوق ایران و آنچه که سازمان‌های بین‌المللی بر آن تأکید می‌کنند باید بایستد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار