سارق زورگیری که به بهانه مسافر بری از شهروندان اسلامشهری در بیابان زورگیری کرده بود، توسط پلیس شهرستان اسلامشهر غرب استان تهران دستگیر شد.

سرهنگ حسن آبادی در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، در تشریح این خبر گفت: در پی تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر زورگیری توسط راننده خودرو مسافر بر از وی در اسلامشهر بلافاصله اکیپی از ماموران انتظامی بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر افزود: مالباخته به عنوان مسافر سوار خودروی پراید شده و پس از طی مسیر کوتاهی راننده با تغییر مسیر در بیابان‌های اطراف با تهدید چاقو، وجوه نقد، سه حلقه النگو طلا و تلفن همراه شاکی را به سرقت برده بود.
 
این مقام انتظامی ادامه داد: با راهنمایی مالباخته مشخصات سارق دست آمده و با اعلام به واحد های گشتی تلاش ماموران انتظامی برای دستگیری سارق آغاز شد تا اینکه پلیس به خودرویی با مشخصات اعلامی مشکوک شده و پس از توقیف آن موفق به دستگیری سارق در یکی از شهرک های اسلامشهر می شود.
 
به گفته حسن آبادی با احضار مالباخته، سارق پس از ملاقات با قربانی خود لب سخن گشود و به 3 فقره زورگیری به همین روش اعتراف کرد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
محمد
۱۲:۰۷ ۰۲ تير ۱۳۹۳
بخدا قانون اسلام را درست اجرا شود کسی دزدی دیگه نمیکنه ... دوسال هرکی دزدی کرد دستش را قطع کنید اون وقت ببینید کسی جرات دزدی داره
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۱۱:۱۴ ۰۲ تير ۱۳۹۳
وقتی ناوگان مسافربری شهری (تاکسی واتوبوس متروو...)وجود دارد چرا با مسافر برهای نا مطمئن انهم مسافر کش عبوری که هیچکونه هویت شناسایی ندارند جهت رفت وامد استفاده می برند . هر که خربزه خورد باید پای لرزش هم بنیشیند .خود کرده را تدبیر نیست.