مدیر کل میراث فرهنگی: تا کنون هیچ گونه شکایتی از سوی هموطنان به کمیته ساماندهی تورهای برزیل گزارش نشده است.

به گزارشحوزه میراث فرهنگی باشگاه خبرنگاران  ؛ رجبعلی خسروآبادی مدیر کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری استان تهران با اعلام آنکه در اجرای تورهای جام جهانی 2014 تا کنون هیچ گونه شکایتی از سوی هموطنان به کمیته ساماندهی تورهای برزیل گزارش نشده است افزود: حضور دفاتر خدمات مسافتی در اجرای تورهای برزیل همانند حضور تیم های فوتبال درجام جهانی سخت و دشوار بوده است.
 
مدیر کل میراث فرهنگی تهران داشتن مجوز بند "ب" را لازمه اجرای تور جام جهانی برزیل دانست و افزود تنها داشتن مجوز برای ما شرط اصلی نبوده است بلکه در اجرای تورهای های خاص داشتن تجربه و ارائه مستندات اجرایی و ضمانتی شرط اصلی گرفتن مجوز برگزاری تورهای جام جهانی بوده است.
 
خسروآبادی با اظهارآنکه: تنها 8 دفتر خدمات مسافرتی تاییده های لازم را از سوی این اداره کل دریافت نمودند افزود : به طور میانگین از هر 200 دفتر خدمات مسافرتی در پایتخت تنها یک دفتر مجاز به برگزاری تور جام جهانی شده است که این مسئله خود بیانگر دقت و نظارت سازمان میراث فرهنگی در برگزاری تور برزیل بوده است.
 
خسروآبادی با تاکید بر اینکه  در مجموع 450 نفر هموطنان از طریق دفاتر منتخب و در قالب تور به کشور برزیل سفر کرده اند افزود: یکی از این دفاتر مجری نیز از سوی فدراسیون فوتبال به این سازمان معرفی شده است و سایر هموطنان یا به صورت انفرادی یا توسط دفاتر غیر مجاز اقدام به برزیل نموده اند .
 
این مقام مسئول در پاسخ به اظهار نظرهای اخیر، میراث فرهنگی را تنها مرجع رسیدگی کننده در اجرای تورهای برزیل دانست و اظهار نظر در این حوزه را فنی و تخصصی برشمرد.
 
وی ادمه داد از زمانی که حضور تیم ملی ایران در جام جهانی مسجل شد کمیته ساماندهی تورهای برزیل در معاونت گردشگری اداره کل تشکیل گردید و از همان زمان شرایط برگزاری تورجامی جهانی را ابلاغ نموده و با دفاترخدمات مسافرتی که بدون مجوز اقدام به تبلیغ نمودند اخطار لازم را اعلام نمود است.

انتهای پیام/
برچسب ها: ساماندهی ، برزیل ، تور ، فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار