مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان چهارمحال و بختیاری گفت: با مزارع شیلاتی غیرمجاز ایجاد شده در بستر رودخانه ها برخورد می شود و این گونه مزارع باید جمع آوری شود.

حسین صمدی، در بازدید از رودخانه های سبزه کوه وکارون، با تاکید بر حفظ حریم و بستر رودخانه ها و جلوگیری از تخریب جاده مجاور رودخانه کارون (دسترسی بالد به کاوند)به صاحبان مزارع شیلاتی غیرمجاز این منطقه هشدار داد .
حسین صمدی افزود: شیلات داران غیرمجاز این منطقه در اسرع وقت نسبت به جمع آوری تاسیسات ایجاد شده در بستر رودخانه اقدام و برای دریافت مجوزهای لازم به مدیریت شیلات و شرکت آب منطقه ای این استان مراجعه کنند .
وی تاکید کرد: مطابق قانون، از طریق مراجع قضایی با مزارع فاقد مجوز در بستر رودخانه ها برخورد می شود و خسارات وارده به بستر رودخانه و جاده مجاور از صاحبان این مزارع دریافت می شود .
صمدی افزود: برای کنترل سیلاب و هدایت ایمن آن به رودخانه و جلوگیری از بروز خسارت به منازل مسکونی و اراضی کشاورزی مسیل روستای دوپلان ساماندهی می شود .
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان چهارمحال و بختیاری، سامان دهی مسیل روستا دوپلان را با احداث کانالی به طول 73 متر، ارتفاع 3.1 متر و ضخامت 70 سانتیمتر با مصالح سنگ و سیمان در ساحل چپ رودخانه سبزه کوه و در محدوده روستای دوپلان با هزینه ای معادل یک میلیارد ریال از محل اعتبارات ستاد حواث غیرمترقبه توسط شرکت آب منطقه ای استان عنوان کرد .
شهرستان اردل در فاصله حدود 90 کیلومتری مرکز استان چهارمحال و بختیاری واقع شده و از مهمترین مراکز تولیدات شیلاتی این استان است.
برچسب ها: مزارع ، شیلات ، چهارمحال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.