شهردار منطقه یک کاشان، از اجرای طرح مديران جهادی این شهرداری به منظور عملیاتی شدن کلام مقام معظم رهبری در نامگذاری سال جاری با عنوان «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» خبر داد.

محمد علي پیراسته در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان در کاشان گفت:این طرح با هدف درک بهتر مشکلات موجود از نزدیک با حضور در مناطق مختلف، بازديد از روند پیشرفت پروژه هاي عمرانی در سطح شهر و شهري رسیدگی به مشکلات شهروندان کاشانی در مناطق و نواحی مختلف آن از طریق گفتگوی چهره به چهره با مسئولان،معاونين و مديران شهرداري با آنها و معتمدين اجرا می شود.

وی با اشاره به اجرای این طرح در سه منطقه کاشان از جمله مسکن مهر در شهرک خاتم الانبیاء تاکنون افزود: در بازدید از منطقه مسکن مهر و پيشرفت رسیدگی به مشکلات این منطقه کمیته ای با حضور نمایندگانی از فرمانداری، شهرداری، اداره راه و شهرسازی، معتمدين محلي تشکیل شد.
به گفته وی، تأسيس سراي محله با مشاركت شهرداري به منظور ساماندهی فعاليت هاي فرهنگي، خدمات شهری و اجتماعی مسکن مهر، ایجاد و راه اندازی ناحیه شهرداری ویژه مسکن مهر را از دیگر مصوبات طرح مديران جهادی در بازدید از منطقه مسکن مهر کاشان در شهرک خاتم الانبیاء برشمرد.
شهردار کاشان، رسیدگی به مشکلات آسفالت، فضای سبز، اختصاص کانکس بازیافت، اختصاص محلی برای ایجاد بازار روز جهت رفاه حال اهالی و اختصاص یک دستگاه شارژ بلیط کارت اتوبوس در یکی از فروشگاههای شهرک را از جمله خدمات راه اندازی ناحیه شهرداری مسکن مهر کاشان عنوان کرد.
ناظم رضوی افزود: رفع مشکل تردد اتوبوس در مسیر شهرک، پیگیری جهت تردد بیشتر تاکسی های ویژه مسکن مهر، جمع آوری زباله به صورت مکانیزه و اجرای سیستم آبیاری قطره ای از دیگر دستاوردهای سومین مرحله از طرح مدیران جهادی شهرداری در منطقه مسکن مهر کاشان در شهرک خاتم الانبیاء است.
وی، آسفالت مسیرهای دسترسی اهالی و نامگذاری خیابانهای این شهرک را درخواست هاي مردم اين منطقه ذکرکرد و گفت: بازدید و دیدار مستقیم با شهروندان می تواند نقطه عطفی در جهت مشارکت مردم در پروژه های شهری شود.
به گفته وی،مرحله بعدی اجراي طرح مديران جهادي شهرداری کاشان با بازديد معاونين و مديران این شهرداري از محله سلطان امیر احمد واقع در خیابان علوی منطقه یک این شهر برگزار می شود .


انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.