در این مسابقه ها که از روز جمعه آغاز شد ، تیم شرکت ملی حفاری نفت استان خوزستان و هیات کاراته استان البرز نیز به ترتیب عنوان های دوم و سوم را بدست آوردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، این مسابقه ها با شرکت 380 ورزشکاردر رده های سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید از 18 استان کشور در مجموعه ورزشی یادگار امام( ره ) کوی رضوی اراک برگزار شد.
در بخش انفرادی رده سنی خردسالان، مبین خاکپور در وزن منفی 30 کیلوگرم، مصطفی حسینی در وزن منفی 35 کیلو گرم، علی فولادی در وزن منفی 20 کیلوگرم هر سه ازتیم ذوالفقار بانک کشاورزی استان مرکزی و امیر منصوریان در وزن منفی 22 کیلو گرم، حسام رضایی در وزن منفی 40 کیلوگرم و رضا ملزوکی در وزن منفی 40 کیلو گرم هر سه از استان البرز و حسین باجی در وزن منفی 26 کیلو گرم ازتیم ملی حفاری نفت استان خوزستان عنوان های اول بدست آوردند.
در رده سنی نونهالان نیز مهدی بورقانی در وزن مثبت 55 کیلوگرم،علی رضا خوانساری در وزن منفی 20 کیلوگرم، مهرشاد مختاری در وزن منفی 22 کیلوگرم و سعید یساولی در وزن منفی 45 کیلوگرم هر چهار نفر از تیم ذوالفقار بانک کشاورزی استان مرکزی و علی رضا آقاجاری در وزن منفی 30 کیلوگرم، ریاض قوش منوش در وزن منفی 35 کیلوگرم، عبدالله میراحمدی در وزن منفی 40 کیلوگرم و ابولفضل حیدری در وزن منفی 50 کیلوگرم هرچهار نفر از تیم ملی حفاری نفت خوزستان اول شدند.
در رده سنی نوجوانان نیز عادل فراهانی، یوسف ذوالفقاری، سید یاسین موچانی، محمد حسن محمدی هر چهار نفر از استان مرکزی در وزنهای منفی 30، تا منفی 45 اول شدند، و در وزن های منفی 50، منفی 55 و مثبت 55 به ترتیب رامین رحمانی از تیم ملی حفاری خوزستان، میلاد زارعی از هیات کاراته همدان و احمد رضا فلاح از هیات کاراته یزد عنوان های اول را به دست آوردند.
داود صحرا گرد در وزن منفی 70، سید محمد میراحمدی در وزن منفی 75 کیلوگرم و علیرضا خوانساری در وزن منفی 60 کیلوگرم هرسه از استان مرکزی و ابوالفضل محمودی در وزن منفی 45 کیلوگرم از هیات کاراته یزد، محمد مهدی نژاد در وزن منفی 55 کیلوگرم از هیات کاراته البرز، وحید قوش منش در وزن منفی 55 کیلوگرم از تیم ملی حفاری خوزستان و مهدی بابالو در وزن منفی 65 کیلوگرم از هیات کاراته همدان در رده سنی جوانان حایز عنوان اول شدند.
در رده سنی امید نیز در وزن 75 کیلوگرم سبحان غلامحسینی مقام اول را بدست آورد.
این ورزشکاران به عنوان تیم ملی سوکیوکشین کاراته جمهوری اسلامی ایران مهرماه سال جاری در مسابقه های منطقه ای خاورمیانه که در اصفهان برگزار می شود، حضور خواهند یافت.
کیوکوشین یکی از سبک های کاراته غیرکنترلی است که توسط ماسوتاتسو اویاما رزمی کار کره ای الاصل بنیان نهاده شده است./ش/ن
/
برچسب ها: قهرمان ، کاراته ، مردان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.