جلسه هم اندیشی مدیران شرکت شهربان با مسئولین شهرداری منطقه 21 برگزار گردید .

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  در این جلسه که با هدف بررسی مشکلات و معضلات ساخت و سازهای موجود در سطح منطقه و ارائه راهکارها و تبادل نظر مابین مدیران شرکت شهربان و مسئولین منطقه 21 ، انجام پذیرفت ، مهندس شریفی مدیر عامل شرکت شهربان ، بیان داشت : نیروی شهربان در هر منطقه بنا بر اظهارات دکتر قالیباف ، نیرویی تحت نظارت و کنترل شهردار ناحیه می‌باشد .

وی افزود : نحوه عملکرد و میزان کارکرد شهربانان به صورت آنلاین قابل رؤیت و رصد بوده که در نهایت به تأیید شهرداران نواحی خواهد رسید .
مهندس شریفی در ادامه سخنان خود ، ادامه حمایتهای اساسی شهرداری منطقه 21 را به لحاظ اداره مسائل حقوقی و قضایی ، خواستار شد .

در ادامه این جلسه ، مصطفی سلیمی شهردار منطقه 21 ، ضمن عرض خیر مقدم به مدیران و معاونان شهربان ، ابراز داشت : مسئولین اجرایی منطقه 21 با اشراف به محیط و ناحیه تحت نظارت و سلطه خود ، در جریان تمامی اقدامات و امورات غیر قانونی و غیرمجاز در سطح منطقه میباشند و همواره در جهت جلوگیری از آنها می کوشند .

شهردار منطقه 21 ، بر پیشگیری و جلوگیری از انجام تخلفات در منطقه تأکید و همکاری و حمایت و پشتیبانی از شهربانان را امری ضروری دانست و در خاتمه خاطرنشان کرد : امیدواریم با انجام این فعالیتها بتوانیم در جهت سازندگی و رشد و توسعه کشور گام برداشته و شاهد جامعه ای قانونمند باشیم .

گفتنی است در این جلسه ، معاونین و شهرداران نواحی منطقه 21 نیز به ارائه میزان ساخت و سازهای موجود در منطقه و گزارش هایی از ثبت تخلفات موجود پرداختند .

انتهای پیام/

برچسب ها: جلسه ، مدیران ، شهربان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار