قائم مقام منطقه به همراه معاونان و دیگر مسئولان منطقه ای و دبیران شورایاری از محله شهرک فرهنگیان و شهرک آزادی در ناحیه دو بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران پیمان پور نصر پیرو بازدید های سال گذشته از محله های 17 گانه ، هدف از این بازدید های میدانی را حل مشکلات جاری و پیگیری مصوبات مربوط به بازدید های میدانی سال گذشته بیان کرد .

وی در خصوص بازدید از این دو شهرک گفت : ترمیم فضای سبز محوطه شهرک فرهنگیان ( درختچه کاری و صخره سازی و ... ) توسط معاونت خدمات شهری و فعالسازی ایستگاه اتوبوس میدان دهخدا توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک و ترمیم آسفالت حاشیه زمین فوتبال در شهرک فرهنگیان توسط  معاونت عمران باید در دستور کار قرار گیرد .

پور نصر همچنین تاکید کرد: با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان و اوقات فراغت جوانان و نیاز این قشر به استفاده از امکانات ورزشی ، بالا بردن ارتفاع فنس زمین چمن ، نصب تخته بسکتبال و آسفالت زمین بسکتبال جهت استفاده بهینه آنها در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت و دستورات لازم صادر شد .

قائم مقام منطقه 21 در خلال این بازدید به رفع نقص رمپ ویژه معلولین در مسجد امیرالمومنین ( ع ) در شهرک فرهنگیان اشاره داشت و در پایان تصریح کرد : ترمیم ایستگاه اتوبوس جنب پارک مریم ، نصب و ترمیم روشنایی پارک مریم واقع در شهرک آزادی و نصب نرده های بلوار امام خمینی ، از دیگر موارد قابل بررسی بود که  مورد توجه و پیگیری واقع شد .

 در پایان این بازدید نشستی مشترک با حضور دکتر پور نصر قائم مقام منطقه 21، مهندس صادقی شهردار ناحیه دو ، تیموری مدیر اتوبوسرانی منطقه ، دکتر سلمانی معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه و هیئت مدیره شهرک فرهنگیان در خصوص ایستگاه اتوبوس انتهای شهرک فرهنگیان برگزار شد .

برچسب ها: بازدید ، منطقه ، فرهنگیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار