دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: طبق بررسی‌های صورت گرفته توسط مسئولین عراق، کشور‌های عربستان و قطر عامل عدم ثبات در منطقه شناخته شده‌اند و مانند همیشه منافع کشورهای غربی را در منطقه تطمیع می‌کنند.

"علیرضا کریمی" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تحولات اخیر عراق گفت: برخلاف موضوع سوریه، در جنگ اخیر عراق تصور اکثر تحلیل‌گران غربی این نبود که جبهه شیعه و سنی متحد شوند و در برابر داعش مقاومت کنند و بیانگر این بود که خطر تهدید داعش خطری نیست که تنها دامن شیعیان را بگیرد.
 
 وی با اشاره به سکوت کشورهایی که خواهان حقوق بشر در جهان هستند، تصریح کرد: طبق بررسی‌های صورت گرفته توسط مسئولین عراق، کشور‌های عربستان و قطر عامل عدم ثبات در منطقه شناخته شده‌اند و مانند همیشه منافع کشورهای غربی را در منطقه تطمیع می‌کنند.
 
وی با بیان اینکه مجامع سازمان ملل بار دیگر در برابر ظلم سکوت کرده‌اند، ادامه داد: سازمان ملل برای بار اول نیست که در مقابل فجایع سکوت کرده‌اند، بلکه بارها کشتارهای سودان و فلسطین برایشان تکرار شده و تنها زمانی به مسئله‌ای ورود می‌کنند که در آن منفعتی برایشان نهفته باشد.
 
کریمی افزود: از کشورهایی که ادعای گسترش حقوق بشر در جهان، را دارند، توقعی نمی‌توان داشت، چرا که حقوق بشر تنها شعاری است که هرگز نباید روی آن حساب باز کرد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: ایران ، عراق ، جنگ ، داعش ، غرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار