عملیات اجرایی سه طرح عمرانی با حضور مدیر عامل فرودگاه های کشور در فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز آغاز شد .


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ کلنگ ساخت سه طرح عمرانی در فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز به زمین زده شد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس گفت: این طرح ‌ها شامل توسعه پارکینگ هواپیمای فرودگاه شیراز، ساخت انبار بار و سالن چند منظوره فرودگاه شیراز است که با اعتباری بیش از ۲۹۶میلیارد ریال در 33 هزار متر مربع انجام می شود .

سیدی با اشاره به اینکه کار بهسازی و روکش پارکینگ‌های فرودگاه شهید دستغیب شیراز نیز آغاز شده است ، افزود: در طرح جامع توسعه فرودگاه شیراز، مساحت پارکینگ هواپیما، 150 هزار مترمربع در نظر گرفته شده که در تلاشیم این امر در چند فاز محقق شود .

ایلخانی مدیرکل فرودگاه های کشور نیز گفت : ساخت کانال انرژی ،شبکه فاضلاب داخلی فرودگاه ،بازسازی ترمینال داخلی و ساخت جایگاه سرپوشیده خودروها از دیگر طرحهای در حال ساخت فرودگاه شهید دستغیب شیراز است که اکثر این طرحها تا پایان امسال به بهربرداری می رسد و مجموع اعتبار در نظر گرفته شده برای این طرحها بیش از 79 میلیارد تومان است.

احمدی، استاندار فارس نیز بیان کرد :با توجه به کمبود پارکیینگ هواپیمای فرودگاه شهید دستغیب با ساخت این طرح به ظرفیت پذیرش پروازهای داخلی وخارجی افزوده می شود فرودگاه بین‌المللی شهید آیت الله دستغیب در شیراز و در ارتفاع 1500 متری از سطح دریا واقع شده ‌است.

این فرودگاه از مجهزترین فرودگاه های کشور از لحاظ تجهیزات ناوبری و الکترونیک است .

فرودگاه بین‌المللی شهید آیت الله دستغیب ، نخستین فرودگاه کشور است که توانست تمام معیارها و استانداردهای بین المللی را کسب کند و گواهینامه بین المللی فرودگاهی کشور را به خود اختصاص دهد .

انتهای پیام/س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.