رئیس کمیسیون سلامت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران به 400 مورد پرونده راکد زیست محیطی در سطح شهر اشاره کرد و اظهار داشت: این پرونده‌ها هم اکنون در حال بررسی است.

حافظی رئیس کمیسیون سلامت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران  در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به تشکیل کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری در شورای چهارم شناسایی و بررسی مسائل و معضلات سطح شهر که به نوعی تهدید برای سلامت مردم و محیط زیست است را یکی از فعالیت‌های جدی این کمیسیون عنوان کرد و اظهار داشت: در همین راستا دو شعبه در خصوص رسیدگی به شکایات و پرونده‌های ارجاعی شهروندان تشکیل شده‌اند.

وی رسیدگی به  مشاغل مزاحم و آلاینده با حضور اعضای شورای شهر را یکی از فعالیت‌های این دو شعبه دانست و افزود: در حال حاضر 400 پرونده راکد دراین خصوص  از طریق بازدیدهای میدانی اعضا در این شعبات در حال رسیدگی است.

رئیس کمیسیون سلامت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در ادامه با تاکید براینکه با پیگیری‌های اعضا تمامی این پرونده‌ها در کوتاه ترین زمان ممکن به انجام خواهد رسید به بررسی پرونده 2 مورد از صنایع بزرگ، شن سا وایرفو اشاره و خاطرنشان کرد: این دو پرونده نیز اکنون درمرحله کارشناسی ضمن اینکه نظرات سازمان حفاظت محیط زیست نیز در این رابطه اخذ شده است.

انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار