معاون وزیر راه و شهرسازی رویکرد وزارت راه و شهرسازی را استفاده از راهکارهای دانشگاهیان در اجرای طرح ها دانست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، به نقل از روابط عمومی استانداری محمد شکرچی‌زاده در نشست با استاندار خراسان شمالی گفت: هدف ما ایجاد همگرایی در مرکز تحقیقات راه و شهرسازی است و در تلاش هستیم تا از ظرفیت دانشگاه‌ها ، اساتید و نخبگان استفاده کنیم.

رئیس مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی تاکید کرد: مهم‌ترین هدف ما اینست تا بتوانیم در اجرای طرح‌ها و پروژه‌ها علاوه بر جنبه‌های تکنیکی و فنی، مسائل اجتماعی و مباحث علوم انسانی را نیز لحاظ کنیم تا هم موفقیت طرح بالاتر برود و هم در آینده دچار مشکلات و آسیب‌های اجتماعی نباشیم.

رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی افزود: استفاده از ظرفیت اساتید علوم انسانی، اجتماعی و جامعه شناسی برای نگاه جامع‌تر به طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی دیگر وزارت راه و شهرسازی است.

استاندار خراسان شمالی هم گفت: برای مطالعه طرح‌های عمرانی هم جنبه‌های اجتماعی و اقتصادی و هم جنبه‌های فنی و مهندسی مد نظر قرار گیرد.

علی اکبر پرویزی افزود: مطالعات طرح‌ها و پروژه‌ها به صورت عمیق، کارشناسی و جامع باشد تا در اجرا دچار مشکل نشویم.

وی گفت: مشاورین و مهندسین نیز در مطالعه طرح‌ها و پروژه‌ها از کارهای کلیشه‌ای و کپی برداری خود داری کنند و ضمن بررسی دقیق، همه جوانب و شاخصه‌های لازم را مدنظر قرار دهند/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.