مربی تیم فوتبال اسپانیا گفت: هنوز هیچ دلیل فوتبالی برای حذف زودهنگام این تیم از بازی‌های جام جهانی پیدا نکرده‌ام.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ "وینسنت دل بوسکه" سرمربی تیم فوتبال اسپانیا اصرار دارد که حذف این تیم بزرگ از رقابت های جام جهانی 2014 یک فاجعه نیست، اما وی هنوز نتوانسته یک دلیل فوتبالی منطقی برای دو شکست اخیر شاگردانش بیابد.
 
براساس این گزارش؛ "دل بوسکه" پس از قبول دو شکست سنگین در رقابتهای جام بیستم گفت: از 26 تا 27 روز پیش بود که تمام توان خود را بر روی این مسابقات متمرکز کردیم.
 
هماهنگی بازیکنان و سطح آمادگی آنان فوق العاده است و به همین دلیل است که قبول دو شکست پیاپی برایمان دشوار شده، به طوری که مدام به دنبال یافتن علت منطقی برای آن هستیم، اما هنوز به هیچ نتیجه روشنی نرسیده‌ایم.
 
دل بوسکه در ادامه افزود: باید بپذیریم هر دو تیم شیلی و هلند در مرحله گروهی از ما قوی‌تر بودند. باید اعتراف کنم کنار گذاشتن ژاوی هرناندز از ترکیب اصلی تیم چندان تصمیم عاقلانه‌ای نبود. ما قصد داشتیم در بازی مقابل شیلی سرعت بیشتری به میانه زمین بدهیم و برای همین منظور ژاوی نیمکت‌نشین شد.
 
لازم به ذکر است؛ آخرین بازی اسپانیا در جام جهانی 2014 مقابل استرالیا خواهد بود و نتیجه آن تاثیری بر خداحافظی ماتادورها از برزیل نخواهد داشت.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار