مدیر دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت گفت: یکی از تولید کنندگان معروف روغن مایع به دلیل استفاده از تبلیغات گمراه کننده از وزارت بهداشت اخطار گرفت.

 زهرا عبدالهی مدیر دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: یکی از تولید کنندگان روغن مایع که این روزها تبلیغات گسترده‌ای در خصوص محصول خود در رسانه‌ها می‌کند، از الفاظ اغوا کننده در تبلیغات خود استفاده کرده است. در واقع در بنر‌های تبلیغاتی خود که در سطح شهر زده است، عنوان کرده است که مصرف این روغن باعث کاهش کلسترول می‌شود.

وی با بیان اینکه اصلا روغن‌های گیاهی کلسترول ندارند، افزود: عنوان کردن اینکه این روغن باعث کاهش کلسترول می‌شود، باعث می‌شود که افراد مصرف این روغن را به خاطر کاهش کلسترول زیاد کنند که هیچ نتیجه‌ای جز چاقی و مشکلات برای فرد مصرف کننده نخواهد داشت.

عبدالهی ادامه داد: دفتر بهبود تغذیه جامعه و سازمان غذا و دارو به این تولید کننده روغن اخطار داده است که بنر‌های تبلیغاتی که این کلمات را داشته است، از سطح شهر جمع آوری کنند که تا به حال تعدادی از اینها جمع آوری شده است ولی تعدادی دیگر از بنر‌ها در سطح شهر دیده می‌شود.




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار