مایک تیرنی، مفسر ورزشی روزنامه لس آنجلس تایمز با انتشار مقاله ای پس از بازی درخشان تیم ملی ایران مقابل آرژانتین در رقابت های جام جهانی فوتبال برزیل به بیان ویژگی های دو تیم و درخشش تیم ایران پرداخته است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، مفسر ورزشی روزنامه لس آنجلس تایمز با تحسین خط دفاعی تیم ملی ایران، آن را یکی از قوی ترین خط های دفاعی جام جهانی بیان کرده و اذعان داشته که این تیم در هر بازی روند رو به رشدی را از خود نشان داده و بازی به بازی وضعیت تیم ایران بهتر می شود.

وی در این باره می گوید: پس از بازی تیم ایران مقابل نیجریه، همگان به این نتیجه رسیدند که تمرکز تیم ایران در این جام قطعا بر دفاع متمرکز خواهد شد و البته چنین اتفاقی را در بازی با آرژانتین نیز شاهد بودیم.

 وی در ادامه می گوید: ایران در مجموع بازی خوبی را به نمایش گذاشت و حتی در فواصل زمانی خاصی می توانست به گل نیز برسد و این موضوع در کنار دفاع فوق العاده تیم می تواند نویدبخش تیم خوبی برای ایران باشد اما این نکته نیز باید گفته شود که این تیم کماکان خلاقیت بسیاری برای بازی نداشته و در کنار آن در دقایق انتهایی بازی نیز مشکل دوندگی و خستگی آنها توانست فرصت های بسیاری برای تیم آرژانتین رقم بزند.

وی در پایان گزارش خود می نویسد: گرچه مسی امروز بازی چندان خوبی را به نمایش نگذاشت اما در نهایت توانست منجی تیم ملی کشورش برای فرار از تساوی باشد.
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار