"لاله اسکندری" بازیگر سینما و تلویزیون برد تیم ملی کشورمان را دور از ذهن ندانست.

لاله اسکندری بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص بازی ایران- آرژانتین به خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران گفت: ‌به نظرم بازی ایران-‌آرژانتین مساوی به پایان می‌رسد.

وی افزود:‌ تیم ایران از دفاع قوی برخوردار است و اگر بتوانند مانند دیدار ایران- نیجریه دفاع قوی را از خود نشان دهند به طور حتم هیچ توپی وارد دروازه ایران نخواهد شد.

اسکندری در خصوص بازی"مسی" بیان کرد:‌ لیونل مسی بازیکن خوبی در تیم "رئال" است نه "آرژانتین" به همین خاطر تیم ملی ایران می‌تواند به نتیجه‌ای مساوی و یا برد برسد.

وی ادامه داد:‌ دوستانم معتقدند که آرژانتین با 4 گل موفق به پیروزی می‌شود اما من مطمئنم که ایران با پیروزی از مستطیل سبز خارج خواهد شد.

اسکندری در خصوص راه یافتن تیم ملی ایران به جام جهانی 2014 اظهار داشت:‌ من جزء کسانی بودم که صعود تیم ملی کشورمان را به جام جهانی 2014 پیش بینی کردم و امیدوارم که امشب هم فوتبالیستهای کشورمان با پیروزی از زمین خارج شوند، وی خاطر نشان کرد:  برد تیم ملی دور از ذهن نیست و همینطور که تیم والیبال کشورمان توانست به موفقیتهای چشم گیر امروز دست یابد تیم ملی هم می‌تواند از این مرحله به خوبی عبور کند.


انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار